AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg ble kjent med en fyr i høst som jeg har snakket litt med på facebook, snap osv. Har vært hos han et par ganger (vanlig "kompisbesøk" altså bare snakket som normale folk). Var ute å bare kjørte en liten tur med han i går. Det første jeg tenkte på da jeg våknet i dag, var han. Så jeg er jo tydeligvis litt betatt/forelsket. Jeg er ganske sjenert og litt "tilbaketrukket" i væremåte til jeg blir kjent med folk, men er ganske leken/småflørtete når jeg prater .. så jeg vet ikke om jeg gir meg ut for å friendzone' alle og virker som jeg bare vil være venner. Om jeg får vite at noen er interessert i meg løper jeg som regel andre veien. Med mindre jeg blir sånn supertøff i trynet, som jeg føler meg nå, å bare har lyst å si det rett ut at jeg liker han. Men er det noe lurt? Vi kjenner jo ikke hverandre så godt, å jeg har ikke lyst å fucke det til. Jeg har foresten ingen idé om han overhodet er litt interessert engang. Trenger hjelp før jeg dør av irritasjon. Er det mulig å være teit.Anonymous poster hash: 6792e...c83
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Bare pass på å være mye sammen med han og si det en gang det passer seg. Men først og fremst inviter til samvær med han. Sier han alltid ja, så er han game. Anonymous poster hash: eaee0...7c2
Sjokoklem Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Han jobber borte, altså er bare hjemme i helgene, da drikker han som regel. Har fått spm. Om å være sjåfør, men er litt redd med tanke på at han kanskje mulihens finner seg damer å prøve seg på... da hadde jeg nok gått rett til bunns følelsesmessig.
Sjokoklem Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Han jobber borte, altså er bare hjemme i helgene, da drikker han som regel. Har fått spm. Om å være sjåfør, men er litt redd med tanke på at han kanskje mulihens finner seg damer å prøve seg på... da hadde jeg nok gått rett til bunns følelsesmessig.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jeg synes du skal kommunisere det på en eller annen måte. Du trenger ikke om å si at du er forelsket, men la han selvsagt vite at du liker han. Vi menn liker faktisk å bli likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå