Gå til innhold

Rønnis Jr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ungen til Rønnis hete Harald Johnstein Rønneberg Jr?

Anonymous poster hash: 0b3be...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er babyen adoptert eller har de brukt surrogatmor??

Anonymous poster hash: f6f2c...adc
Skrevet (endret)

Siden babyen er helt fersk vil jeg tru de har brukt surrugatmor. Men dette er vel spekulasjoner som ikke lov i forumet om jeg har forstått riktig.

Endret av MammaSvarDa
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Siden babyen er helt fersk vil jeg tru de har brukt surrugatmor. Men dette er vel spekulasjoner som ikke lov i forumet om jeg har forstått riktig.

Jeg tror faktisk ikke man har lov til å spekulere i om det er lov til å spekulere og spesielt ikke når avisoverskrifter og tekst om emnet har blitt slettet på nettet.

Jeg visste knapt hvem denne Harald er før jeg leste her på KG. Hva har han gjort for å bli så kjent da? :-)

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke man har lov til å spekulere i om det er lov til å spekulere og spesielt ikke når avisoverskrifter og tekst om emnet har blitt slettet på nettet.

Jeg visste knapt hvem denne Harald er før jeg leste her på KG. Hva har han gjort for å bli så kjent da? :-)

Talkshow, Senkveld, på Tv2 hver fredag kveld.

Anonymous poster hash: ffb83...481

• Liker 1
Skrevet

Er KG det eneste du følger med på?

Anonymous poster hash: e81f6...358

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Er KG det eneste du følger med på?

Anonymous poster hash: e81f6...358

Nesten;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...