Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Jeg elsker :hjerter2: den type fimer, så jeg skal definitivt se dem!
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Jeg skal se Riddick i hvert fall,så trailer.
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Har ikke sett trailer på den Riddick-filmen, men jeg vet at jeg helt sikkert ikke skal se I, robot...
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 Hva betyr nå krøniker? Jeg hører det ordet overalt men skjønner ikke en dritt!
Gjest Phair Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Jeg skal seff se den. Men det er bare for å se Vin Diesel
Crazee Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Hva betyr nå krøniker? Jeg hører det ordet overalt men skjønner ikke en dritt! For å ta definisjonen av ordet: historisk skildring som nøyer seg med rent berettende å redegjøre for rekkefølgen i hendingene i deres kronologiske sammenheng
Catzy Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Så I, Robot på fredag på nattkino. Hvis du liker fremtidsfilmer, så kommer du sikkert til å like den. Likte den veldig godt, masse bra detaljer, og Will Smith gjorde en god jobb. Og de nye robotene ser ut som om de er laget av Apple... Riddicks krønike regner jeg med at jeg kommer til å se. Har ikke sett Pitch Black, men den ser grei ut like vel. Og Vin Diesel er litt fascinerende i seg selv. Catzy
StarseekR Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Jeg har store planer om å se begge Har ikke fått sett den første filmen (er det Pitch Black den heter?) til Riddick-saken (de sier den er elendig...), men pyttesann. Var og så I, ROBOT her om dagen, og ble småskuffa. Jada, det er en god film, det er ikke det!!! Actionfylt og bra laget. MEN (det er alltid et men, er det ikke?) de har som vanlig herpa omtrent alt som opprinnelig var virkelig bra med boka. De har bomma totalt på et par poenger. Greit nok, du får noen hint om hva Asimov faktisk prøver å si med bøkene sine, men det store bildet mangler totalt. Jeg synes de må finne opp noen nye begreper snart. "Basert på en bok" er rett og slett for sterkt i denne sammenhengen, når de har skrevet om samtlige personer som har viktige roller i historien, og samtidig tatt seg STORE friheter med budskapet forfatteren prøver å komme med. "Inspirert av" ville kanskje komme nærmere. Vil forøvrig anbefale alle som er interessert i menneskets rolle som "gud" når det skaper kunstig intelligens, å lese boka.
Bokalven Skrevet 8. august 2004 #9 Skrevet 8. august 2004 Har lyst til å se de, ja. Burde kanskje lest I, Robot før jeg så filmen, men tror ikke jeg får det til. Driver og leser et par andre bøker for tiden...
Gjest 1111 Skrevet 8. august 2004 #10 Skrevet 8. august 2004 Jeg har lyst til å se begge og kommer nok til å gjøre det også.
~Viva~ Skrevet 9. august 2004 #13 Skrevet 9. august 2004 Jeg skal se begge ja. Har I Robot på PCen, så den skal jeg se snart :-)
Rapitap Skrevet 9. august 2004 #14 Skrevet 9. august 2004 Jeg har sett RIDDICK og gled deg. Har sett den 3 ganger nå.
Hilde Skrevet 9. august 2004 #15 Skrevet 9. august 2004 Jeg så I, Robot på fredag, og syns i grunn det var en bra film. Man må jo ta det for det det er, og jeg syns den altså var bra. Har også planer om å se Riddick.
Maetzii Skrevet 10. august 2004 #16 Skrevet 10. august 2004 Har nettopp sett Pitch Black og den var faktisk kjempebra.. Leste endel kommentarer på imdb.com om the Cronicles of Riddick og de aller fleste så ut til å mene at denne var elendig i forhold til Pitch Black - men ender nok opp med å se tCoR også allikevel. Will Smith har jeg absolutt ikke sansen for...
Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #17 Skrevet 16. august 2004 Nå har jeg sett Riddicks Krøniker (i går) og den var bra! Men Pich Black var bedre, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå