AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg skal kjøpe meg en Mac og lurer på om noen vet hva som er billigst av MacBook arier og pro? Vil gjerne ha den så billig som mulig. Og vet noen hvor man får kjøpt en billig Mac?Anonymous poster hash: 2f67b...028
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Air er billigere enn pro. Sjekk apple.no ... "Billig" Mac får du kun kjøpt brukt..sjekk på Finn Anonymous poster hash: 13992...0be
Okapi Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Det billigste du får er en 11" Macbook Air. Skal du ha 13" hadde jeg valgt Pro.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Pro er en kraftigere maskin, har kraftigere grafikk, flere piksler på skjermen, etc.etc. og dermed også dyrere. En ting til, planlegger du å kjøpe en Mac, så ikke kjøp den billigst mulig, da er det like så greit å kjøpe et annet merke, da får du mer for pengene. Anonymous poster hash: 2c283...df7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Hva skal du bruke den til da? Student? I så fall ville jeg helt klart gått for en air. Anonymous poster hash: 9215b...82f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Jeg ville valgt en Macbook Air Jeg personlig forstår ikke at noen velger Air fremfor Pro (som er en bedre og kraftigere maskin), og forskjellen når det gjelder vekt er ikke så stor i dag. Air 13 tommer veier 1,35 kg, mens Pro 13 tommer veier 1,57 kg, altså ikke den store forskjellen. Men hvis det er prisen som er viktigst, så burde en velge Air, og den er jo litt lettere. Anonymous poster hash: 2c283...df7 2
Maximillian Cohen Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Jeg personlig forstår ikke at noen velger Air fremfor Pro (som er en bedre og kraftigere maskin), og forskjellen når det gjelder vekt er ikke så stor i dag. Air 13 tommer veier 1,35 kg, mens Pro 13 tommer veier 1,57 kg, altså ikke den store forskjellen. Men hvis det er prisen som er viktigst, så burde en velge Air, og den er jo litt lettere. Anonymous poster hash: 2c283...df7 Det er veldig mange som ikke trenger det ekstra en Pro tilbyr, og da er det jo dumt å betale for det. Air har i tillegg SSD, mens Pro leveres med en treg snurredisk (ja, det kan oppgraderes, men da blir jo prisforskjellen enda større). En Air har også betydelig lengre batterilevetid. Det hele kommer altså an på hva maskinen skal brukes til.
Okapi Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 SSD er absolutt vesentligste grunnen til å velge Air.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå