AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har fått tilnærmet drømmejobben, og jeg sliter litt med klær(har vært student så lenge at det kommer møll ut av klesskapet...). Jeans er for lite pyntet, mens sånn klassisk sort dressbukse eller blyantskjørt blir for mye igjen. Finnes det noen mellomting? Anonymous poster hash: 93a5c...455
Colorama Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Et vanlig skjørt, skjorte/bluse og 20-40 denier strømpebukse?
Infinite Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Hva med en helt vanlig, svart skinnyjeans? Da kan du heller pynte det opp med overdelen. 2
Jolene Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Sort dressbukse eller blyantskjørt er aldri feil mener nå jeg. Det kommer an på hva du kombinerer det med. For eksempel: Sort dressbukse Enkel singlett/topp Enkel cardigan Skjerf eller smykke i halsen Skoletter/støvletter 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 "Vanlige bukser" i stoff? Jeg har smale bilder i blått og marine. Anonymous poster hash: 3b857...420
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Et vanlig skjørt, skjorte/bluse og 20-40 denier strømpebukse? Hva med en helt vanlig, svart skinnyjeans? Da kan du heller pynte det opp med overdelen. Ja, er jo dette jeg har gått i til nå da, men kommer jeg enda en uke i de samme sorte skinny jeans eller det samme sorte skjørtet kommer folk til å tro jeg er rar Sort dressbukse eller blyantskjørt er aldri feil mener nå jeg. Det kommer an på hva du kombinerer det med. For eksempel: Sort dressbukse Enkel singlett/topp Enkel cardigan Skjerf eller smykke i halsen Skoletter/støvletter Synes det er litt pyntet, men er vel smak og behag:) Ingen andre som går i det på jobb, men de fleste der er godt voksne, jeg er 24, kanskje det påvirker meg. Synes også mange sånne cardigans loer, og det synes jo med en gang på sånne sorte dressbukser. Off, at det er klesvalg jeg skal være usikker på i ny-jobben er jo helt tullete Anonymous poster hash: 93a5c...455
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Ja, er jo dette jeg har gått i til nå da, men kommer jeg enda en uke i de samme sorte skinny jeans eller det samme sorte skjørtet kommer folk til å tro jeg er rar Anonymous poster hash: 93a5c...455 Tja, jeg gikk med de samme to buksene i over et halvt år på min jobb, var da ingen som sa noe Anonymous poster hash: 09a89...731
SRC Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Tja, jeg gikk med de samme to buksene i over et halvt år på min jobb, var da ingen som sa noe Anonymous poster hash: 09a89...731 Haha, jeg og! Har 4 par av Dr. Denim buksene i sort som jeg bruker til sånn ca. alt
Infinite Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Haha, jeg og! Har 4 par av Dr. Denim buksene i sort som jeg bruker til sånn ca. alt Samme her. Jeg bor i sorte skinnyjeans, så folk tror sikkert at jeg kun eier én bukse
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Hva bruker kollegaene dine da??Anonymous poster hash: 69411...020
Jolene Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Ja, er jo dette jeg har gått i til nå da, men kommer jeg enda en uke i de samme sorte skinny jeans eller det samme sorte skjørtet kommer folk til å tro jeg er rar Synes det er litt pyntet, men er vel smak og behag:) Ingen andre som går i det på jobb, men de fleste der er godt voksne, jeg er 24, kanskje det påvirker meg. Synes også mange sånne cardigans loer, og det synes jo med en gang på sånne sorte dressbukser. Off, at det er klesvalg jeg skal være usikker på i ny-jobben er jo helt tullete Anonymous poster hash: 93a5c...455 Hva andre går i burde ikke påvirke ditt klesvalg Cardiganer av kvalitet skal ikke loe, nettopp fordi de ikke er laget med billig tøy og søm. Anbefaler deg å gå til innkjøp av en klassisk enkel cardigan i bedre kvalitet enn hva feks. HM kan tilby Grunnen til mitt forslag av klær, er fordi det kan pyntes opp og ned. For egen del er ikke et skjerf+dressbukse med smale ben+støvletter+singlett/topp+cardigan spesielt pyntet. Det er hva jeg velger å gå for dersom jeg ikke ønsker å pynte meg for dagen, men fortsatt se ut 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Synes det høres ut som Jolene kler seg som en gammel dame. Tror mørke jeans er supert son jobbklær for deg TS Anonymous poster hash: 3b857...420 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Synes det høres ut som Jolene kler seg som en gammel dame. Tror mørke jeans er supert son jobbklær for deg TS Anonymous poster hash: 3b857...420 Nei, det virker heller som hun kler seg som en typisk businesswoman. Jeg fatter ikke hvordan du kan mene at mørke jeans er supert som jobbklær for TS når du ikke aner hva hun jobber med. Hun sier jo selv at jeans ikke er passende som jobbkær i hennes jobb. Anonymous poster hash: 55de9...8e1 6
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Kanskje du kan hente litt inspirasjon her? Bare ikke se på de joggebuksene som kommer opp da
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #15 Skrevet 19. januar 2015 Kanskje du kan hente litt inspirasjon her? Bare ikke se på de joggebuksene som kommer opp da Der var det jo ingen jobbklær, bare skikkelig dassete antrekk.Anonymous poster hash: 3b857...420 5
Jolene Skrevet 19. januar 2015 #16 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Synes det høres ut som Jolene kler seg som en gammel dame. Tror mørke jeans er supert son jobbklær for deg TS Anonymous poster hash: 3b857...420 Åh så tøff du er! Jeans er ofte ikke passende i mange ulike yrker, spesielt fordi dette blir sett på som fritidsklær. Selv i en klesbutikkjobb jeg hadde for noen år siden var jeans fy-fy, fordi det ikke var pent nok. Dessuten er det feil å anbefale jeans når du ikke vet noe om hva TS jobber som. Da er dressbukser mye bedre fordi det kan pyntes opp eller ned, avhengig av hva annet du tar på deg. Dessuten kan dressbukser være så mangt. Smale ben er ofte en god mellomting mellom jeans og standard dressbukse med rette ben.En bukse som dette er en god mellomting mellom jeans og "standard" dressbukse. Denne kan med letthet dresses opp eller ned, avhengig av hva du selv måtte ønske. Flate sko og en enkel overdel gir ett uttrykk, høye sko og en overdel med mer detaljer gir et annet inntrykk. Nei, det virker heller som hun kler seg som en typisk businesswoman. Jeg fatter ikke hvordan du kan mene at mørke jeans er supert som jobbklær for TS når du ikke aner hva hun jobber med. Hun sier jo selv at jeans ikke er passende som jobbkær i hennes jobb. Anonymous poster hash: 55de9...8e1 Takk for det ( ), er selvsagt helt enig med deg. Endret 19. januar 2015 av Jolene 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #17 Skrevet 19. januar 2015 Synes det høres ut som Jolene kler seg som en gammel dame. Tror mørke jeans er supert son jobbklær for deg TS Anonymous poster hash: 3b857...420 Enig Anonymous poster hash: 7d7f1...e6f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #18 Skrevet 19. januar 2015 Jeg gikk og handlet bukser på mango og zara. Kjøpte 3 bukser og et skjørt. Det gav meg litt å variere på Anonymous poster hash: 47a67...d5d
Gjest Evans Skrevet 19. januar 2015 #19 Skrevet 19. januar 2015 Der var det jo ingen jobbklær, bare skikkelig dassete antrekk.Anonymous poster hash: 3b857...420 Det kan jo hende at TS får noe insirasjon selv om du ikke syns det var noe fint?
Jolene Skrevet 19. januar 2015 #20 Skrevet 19. januar 2015 Enig Anonymous poster hash: 7d7f1...e6f Få se din klesstil da, så får vi avgjøre vettu 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå