Gå til innhold

Jeg ble overrasket med utdrikningslag nummer 2!

Snorkie

Anbefalte innlegg

Litt tregt å komme med referat nå, men jeg har så lyst til å fortelle hva mine gode kolleger på jobben gjorde :D Jeg hadde utdrikningslag med mine venninner før fellesferien, men pga av begrensning på antall ble desverre ikke jobbkollegene mine bedt.

Torsdag i forrige uke satt jeg sammen med en kollega på møterommet og jobbet med en sak.

Klokken 1400 banker det på døren, og plutselig kommer alle jentene inn. De bærer med seg flere flasker iskald champagne, snacks, glass og en krone (igjen :wink: ) til meg. Gjett om jeg ble overrasket!

I tillegg til oss 11 jentene, er det en fremmed jente til stede. Det viser seg at hun kommer fra Beate Ushe, og at hun skal holde sexleketøyparty :sjarmor:

Midt i kontortid (godkjent av sjefen :ler: ), har vi det hysterisk morsomt med testing av diverse utstyr og champagnen gikk ned på høykant til alle sammen.

Etter 1 1/2 times tid, er det min tur til å overta selgerrollen, og jeg blir iført en lakkuniform (maid), og sendt ut i lokalet for å selge til gutta (hadde nok ikke gått med på det hvis det ikke var for at det bare var 3 gutter igjen :ler: ). Det ble en morsom senase hvor guttene testet ut litt forskjellig (pisk, håndjern, reisevagina mm). Ingen turte å bestille noe, men det ble røsket med seg noen kataloger hjem :sjarmor:

Jentene derimot gjorde storinnkjøp, og jeg mottok vertinnegave for kjøp over 6000,- i tillegg til de tingene jeg bestilte :sjarmor:

Etterpå dukket en kjempegod venn og tidligere kollega opp, med splitter ny motorsykkel. Jeg fikk på masse utstyr og ordentlige klær, også dro vi avgårde (jentene fulgte etter i bil).

Før vi dro til destinasjonsstedet, hadde noen av jentene fått en siste liten idé, og jeg ble plassert i en rundkjøring med det tradisjonelle "Bært- og jeg tar en knært" skiltet. Siden det var midt i rushtiden kan man godt si at det ble en del tuting, til jentenes store fornøyelse. Bedre ble det ikke av en bil moret seg ekstremt med å stille seg ved bensinstasjonen over gata bare for å tute med jevne mellomrom :roll: Uansett de to ølene tok ikke lang tid, og vi var klare for å dra videre...

Etter en kaffe og sjokoladepause, var vi til slutt oppe i marka, og da var det klart for rapellering :o Sjefen vår hadde sponset seansen (team builing for jentene :D). Jeg har veldig høydeskrekk, men var selvfølgelig førstemann ut. Turen ned gikk overraskende greit, og jeg var ikke nervøs en eneste gang :tommelsmil: Verre var det på neste runde da vi skulle gå med nesa først :o Var nok ikke like høy i hatten da nei, men ned kom jeg :ler:

Etter rapelleringen dro vi opp til et lavvo-område. Her var det litt snacks og mere drikke, før vi ble delt inn i to lag og fortsatte med noen lag-konkurranser (bl.a skyting).

Etter at lagene var ferdig, var det klart for en tre-topp løype for høydeskrekk- bruden :-? Hjelm og sikring hjalp ikke mye :sjokkert: , her var jeg rimelig shaky under hle turen. Gjett om det var noen som var stolt på når hun sto trygt nede på bakken!

Trygt i havn, ble vi servert grillmat (og enda mer drikke). Jeg fikk utfordrende spørsmål om hvor godt jeg kjente mine kolleger, og vi fikk oss mange gode latterkuler (spørsmålene var ganske kreative :ler: ).

Etter noen timer, dro vi hjem til en av jentene, og det ble mer drikke, snacks og leker. Vi var tilslutt 4 som lå over der. Det hadde vært en ganske lang dag, og innen klokka 2 hadde alle slokna. Vi hadde dipans til å komme sent på jobb, og man kan vel trygt si at dagen derpå var en smule redusert :ler:

Uansett en kjempeflott dag, og stor overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes jo ut som en kjempedag! Jeg også fikk to utdrikningslag, en med venninner og en med kollegaer. Ble veldig overrasket, og det var veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...