purplemist Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei! Er det noen som vet hvor det ble av Garnier BB cream for oily/combination skin i fargen fair/light ellerno?? Finner den ikke på H&M, Cubus, Lindex osv.
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Se på feelunique.com om du finner den der. De hadde en del Garnier BB kremer i hvert fall.
purplemist Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2015 Se på feelunique.com om du finner den der. De hadde en del Garnier BB kremer i hvert fall. Jeg finner den på utenlandske sider. Men jeg tenkte mer på om den finnes å kjøpe i butikk fortsatt?
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg finner den på utenlandske sider. Men jeg tenkte mer på om den finnes å kjøpe i butikk fortsatt? Er ikke så lenge siden jeg kjøpte BB cream på Rema 1000 faktisk. Men det var vel for normal hud tror jeg. Har du prøvd Vita?
purplemist Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2015 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte BB cream på Rema 1000 faktisk. Men det var vel for normal hud tror jeg. Har du prøvd Vita? Nei, har ikke sjekket vita. Skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå