Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig liten panne og det har plaget meg hele livet. Over øyenbrynene er det bare ca 1,5 cm til hårfeste, mens det er ca 3 cm fra midt på.

Som barn ble jeg mobbet for det og kalt stygge ting som pakkis-ape og gorilla-tryne og neandertaler.

Hvilken frisyre kan gjøre dette bedre? Ingen av frisører jeg har vært hos vil klippe pannelugg på meg!

Anonymous poster hash: ec369...74b

Skrevet

Du bør helst ha lang panne for at pannelugg er fint. Er ikke frisør selv, men det er det jeg er blitt fortalt. Prøv oppsatt hår, tror det blir best til deg :biggrin:

Skrevet

Jeg har veldig liten panne og det har plaget meg hele livet. Over øyenbrynene er det bare ca 1,5 cm til hårfeste, mens det er ca 3 cm fra midt på.

Som barn ble jeg mobbet for det og kalt stygge ting som pakkis-ape og gorilla-tryne og neandertaler.

Hvilken frisyre kan gjøre dette bedre? Ingen av frisører jeg har vært hos vil klippe pannelugg på meg!

Anonymous poster hash: ec369...74b

Vanskelig å si uten bilde

Anonymous poster hash: 1aa54...831

Skrevet

Det er jo fint, da!
Jeg har høy panne, og det er ikke så fint! I USA og andre land er tilogmed "big forehead" en fornærmelse. Har tilogmed hørt folk si om kjendis-damer, "Her big forehead is so ugly."
Den har vi ikke i Norge....
Heldigvis for meg...
Men vær fornøyd med panna di.

Anonymous poster hash: 82d77...9c1
Skrevet (endret)

Det kan være fint å få håret litt høyt over pannen,hvis du skjønner hva jeg mener.vha hårbøyle eller klemmer.Lugg kan du også ha om du vil.

Theresa Giudice f.eks,har også lav panne,men veksler mellom ulike frisyrer både med og uten lugg:

https://www.google.no/search?q=teresa+giudice&biw=1366&bih=657&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jRm8VIKhJcf3aunugPgJ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=teresa+giudice+hair+style&imgdii=_

Endret av Sandie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...