Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det ikke utrolig irriterende hvor fort de snakker i den serien? Sitter alltid igjen med en litt stresset følelse i kroppen etter å ha sett på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

De gir skuespillere kurs i hvordan å snakke fort. Det er en trend i flere serier. Man mener visstnok at seerens interesse opprettholdes bedre dersom ting skjer fort.

Skrevet

Syns de er morsomme jeg, men man blir litt stressa, ja.

Skrevet

Sitter igjen med en god følelse i kroppen etter å ha sett Gilmore Girls jeg. Om de snakker fort og mye? Hva så, det er jo bare en serie..

Skrevet

Ivertfall mye bedre enn Glamour og dess like, da begynner jeg å ønske etter en sveiv på tv'n så jeg kan få opp farten litt.. Men i GG snakker de litt for fort. Jeg blir ikke stressa, men får ikke alltid med meg all dialogen.

Gjest måjegloggemegpå?
Skrevet

Ble litt lei det i en periode, men følger nå med på serien hver onsdag, og ser sågar frem til den!

Synes onsdagens episode (04.08.04) var den beste jeg har sett! Godt å se Emily i en annen situasjone enn vanlig.

Min favoritt episode så langt! Tok den opp på video, og har sett den 3 ganger så langt!

:blomst:

Skrevet

Ja, jeg synes det er vanvittig irriterende, men jeg klarer ikke å la være å se serien likevel. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg ser jo serien selv om den irriterer meg, men mest fordi det er så kriminelt lite annet å se på TV onsdagene. Tv onsdager suger.

Skrevet
Ja, jeg ser jo serien selv om den irriterer meg, men mest fordi det er så kriminelt lite annet å se på TV onsdagene. Tv onsdager suger.

:Nikke:

Skrevet

Hadde faktisk ikke lagt merke til at de snakket så fort jeg, før en kamerat påpekte det da vi så en episode sammen for noen uker siden. Synes ikke det gjør noe jeg, mulig jeg prater like fort selv så det er derfor *ler*

Skrevet

Noen ganger kan det bli slitsomt, men det er en del av sjarmen også. er verre når ting går for seeeint...

Skrevet
Det er ingen som tvinger folk til å se på Gilmor Girls, så vis noen syntes at det er irritenes å høre på at de snakke for fort, så er det jo bare å bytte kanal eller rett og slett bare slå av TVen.....

Synes at det er en bra serie jeg... :P

Vel, det går nå an å like serien men samtidig mene at de prater litt fort...

Behøver ikke å være noen motsetning i det.

Skrevet

Det er jo ikke slik at man MÅ elske hver eneste lille detalj i alt man ser da.

Gjest gjest1
Skrevet
Det er ingen som tvinger folk til å se på Gilmor Girls' date=' så vis noen syntes at det er irritenes å høre på at de snakke for fort, så er det jo bare å bytte kanal eller rett og slett bare slå av TVen.....[/quote']

Takk for rådet. Det hadde jeg ikke tenkt på, gitt. Et øyeblikk der glemte jeg nesten at man ikke skal si noe som kan ligne på kritikk. Neste gang jeg ser noe jeg ikke liker ett hundrede prosent skal jeg huske å slå av TV'en istedet for å legge inn en kommentar på forumet som ikke er nesegrusende beundrende...

Gjest Elenath
Skrevet

Liker gilmore girls jeg, bryr meg ikke om at de snakker fort. Det mest irriterendes med å se det er faktisk hvis sambo itter sammen med meg, han mååå liksom komentere tempoet de snakker i hver gang jeg ser på :evil:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

De snakker sinnsykt fort, de gjør det!

Hender jeg ser på, men det begrenser seg litt hvor lenge jeg orker, pga at de snakker så fort. Ikke fordi jeg blir stressa, men det virker så kunstig. De har replikken klar, liksom.

Skrevet

Jeg liker det faktum at de snakker fort, jeg. Syns det er kjempemorsomt! Er det noe som jeg syns er irriterende, må det være den lalala-musikken som de bruker på annen hver scene mot slutten. Grusomt og malplassert!

Skrevet

Helt ærlig, hvis man synes at det er så vanvittig irriterende og man blir stresset av en hurtig dialog i en TV-serie, da synes jeg faktisk rådet om å slå av TV'en eller finne en annen TV kanal er på sin plass. Det har ingen ting med å gjøre at det ikke er "lov" å komme med kritikk å gjøre. Det handler om valg. Er det er serie eller et program på TV som jeg synes er vanvittig irriterende, slitsom og stressene lar jeg enkelt og greit være å se på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...