Gå til innhold

Burde jeg få et nytt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn, og lurer på om jeg burde få meg et nytt? Noen som har erfaring/tanker rundt dette? Er fornøyd med tre også, men er jo mulighet for at fire er enda bedre? Eller er det for slitsomt? Er 47 år. Takker på forhånd for svar :wow:!!!! Åpen for alle innspill :gravid::vetikke::vetikke:

Anonymous poster hash: 76581...403

Anonymous poster hash: 727a5...a94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske få som fortsatt er i stand til å få barn i en alder av 47?

Men for all del, det er jo ingenting i veien for å prøve.

Anonymous poster hash: c22db...21f

• Liker 2
Skrevet

Har tre barn, og lurer på om jeg burde få meg et nytt? Noen som har erfaring/tanker rundt dette? Er fornøyd med tre også, men er jo mulighet for at fire er enda bedre? Eller er det for slitsomt? Er 47 år. Takker på forhånd for svar :wow:!!!! Åpen for alle innspill :gravid::vetikke::vetikke:

Vel, hva tenker du selv? Har du en spesiell grunn til at du ønsker deg ett til? Nå står det ingenting om du har samboer. Ting du kan reflektere rundt for å sette det litt i ulike perspektiv er jo

-økonomi

-søskensjalusi-konsekvenser for de andre barna

-oppfølging skole/bhg

-nok plass i huset

-forhold til en evt partner

..

Skrevet

Det må jo du og mannen bestemme selv. Men sjansen for å bli gravid på vanlig måte synker jo med årene. Det er også større sjans for tvillinger og barn med feks Downs.

Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg syns skrivemåten er mer på stadie til en 16-åring. Jeg tror du er et troll. Og hvis ikke, hvorfor spør du KG om du skal få et barn til? Det er vel opp til deg og mannen og ingen andre?

Anonymous poster hash: 0fc1f...c9f

• Liker 14
Skrevet (endret)

Det er vel ganske få som fortsatt er i stand til å få barn i en alder av 47?

Men for all del, det er jo ingenting i veien for å prøve.

Anonymous poster hash: c22db...21f

Endret av Hundreåringen
Skrevet (endret)

Endret av Hundreåringen
Skrevet

Kuriøst at du oppretter en bruker med nicket "Hundreåringen" for å trolle om å få et "nytt" barn. Det ville for det første vært naturlig å spørre om du burde få et barn til, ikke et nytt barn. For det andre lyser hele åpningsinnlegget tull fra ende til annen. Litt færre smilyes og en litt mer moden skrivestil så kunne en kanskje tatt det for å være seriøst. Kanskje.

Gjest Elseby13
Skrevet

En som allerede har tre barn spør vel ikke om det er slitsomt å få ett til! Jeg regner med at du vet hva en baby innebærer.

Forøvrig blir det nok vanskelig å bli gravid som 47-åring.

Skrevet (endret)

Endret av Hundreåringen
Skrevet

Har tre barn, og lurer på om jeg burde få meg et nytt? Noen som har erfaring/tanker rundt dette? Er fornøyd med tre også, men er jo mulighet for at fire er enda bedre? Eller er det for slitsomt? Er 47 år. Takker på forhånd for svar :wow:!!!! Åpen for alle innspill :gravid::vetikke::vetikke:Anonymous poster hash: 76581...403 Anonymous poster hash: 727a5...a94

Jeg synes ikke man bør være 58 når barnet er 10 år, for barnets skyld...

Anonymous poster hash: 37fc3...0a1

• Liker 4
Skrevet

Hm...du er 47 år og virker litt overrasket over å høre at sjansen for f.x Diwns øker med alder. Det får meg til å lure på hva du ellers har gått glipp av... Hvis du har barn på 1 og 3 år nå, har du vel fått tilbd om tidlig UL da du var gravid med dem?? Fikk du ikke med deg årsaken til dette? Ikke meningen å være ufin her, men blir litt overrasket når ikke dette høres ut til å ha vært en del av vurderingen for/mot et barn til allerede...

Anonymous poster hash: cdd6c...043

Skrevet

Jeg hat en sønn på 8 uker, jeg blir 47 i år. Jeg visste overhodet ikke at det var mulig og dette kom som et sjokk da søsken er 14 og 17 år. Vi har bare startet på nytt, det var absolutt ikke planlagt, men vi koser oss med den lille. Han er helt perfekt, og ikke funnet noen vansker ennå. Lykke til😊 og til dere som kaller TS et troll, Alle tror ikke de er så perfekte som dere.

Skrevet

Jeg hat en sønn på 8 uker, jeg blir 47 i år. Jeg visste overhodet ikke at det var mulig og dette kom som et sjokk da søsken er 14 og 17 år. Vi har bare startet på nytt, det var absolutt ikke planlagt, men vi koser oss med den lille. Han er helt perfekt, og ikke funnet noen vansker ennå. Lykke til og til dere som kaller TS et troll, Alle tror ikke de er så perfekte som dere.

Har du fått med deg de andre trådene ts har startet?

Anonymous poster hash: 6f903...768

• Liker 1
Skrevet

Har du fått med deg de andre trådene ts har startet?

Anonymous poster hash: 6f903...768

Nei, det har jeg ikke. Hvilke? Det er bare dumt av TS å ikke bruke forumet seriøst, men hadde troen på at hun var litt mer voksen.

Skrevet

Har du en mann som vil bli far til dette barnet?

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke man bør være 58 når barnet er 10 år, for barnets skyld...

Anonymous poster hash: 37fc3...0a1

Hva pokker er galt med det? En 58 åring har mer erfaring og kan være mye flinkere enn en 28 åring. Man er ungdommelige i 50 og 60 åra nå til dags vet du. Blir ikke så tidlig gamle.

Eller er du redd barnet skal bli mobbet? Barn blir mobbet av alt mulig uansett. Pga foreldrene lærer barna å mobbe. De verste mobberne i klassen min i barneskolen hadde foreldre i 20 åra. Tidlig 20 åra. De ble foreldre i tenåra og visste ikke en gang hvordan de behandlet en baby. Mens de festet så måtte andre ha ungene. De lærte de og ikke like alle mennesker også. All utlendinger var pakk! Derfor de mobbet meg. Det var viktig å vinne over utlendinger.

Nei mye bedre med gamle foreldre enn alt for unge foreldre!

Det med at unge foreldre kan leve lenger. Man kan dø når som helst uansett. Eldre lever lenger i dag.

Endret av Hummels
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Go ahead...

Skrevet

Hvis du ikke er helt fornøyd med de gamle, burde du jo få deg et nytt! Eller hvis de gamle er ok, kan det jo bare bli bedre jo flere? Eller sjekke ut bruktmarkedet, kanskje det er noe skikkelig bra der?

Eller, mitt innspill er: Ja, nye barn er slitsomt. Hold deg til de gamle.

Anonymous poster hash: 9d498...ed0
Skrevet

Hva pokker er galt med det? En 58 åring har mer erfaring og kan være mye flinkere enn en 28 åring. Man er ungdommelige i 50 og 60 åra nå til dags vet du. Blir ikke så tidlig gamle.

Eller er du redd barnet skal bli mobbet? Barn blir mobbet av alt mulig uansett. Pga foreldrene lærer barna å mobbe. De verste mobberne i klassen min i barneskolen hadde foreldre i 20 åra. Tidlig 20 åra. De ble foreldre i tenåra og visste ikke en gang hvordan de behandlet en baby. Mens de festet så måtte andre ha ungene. De lærte de og ikke like alle mennesker også. All utlendinger var pakk! Derfor de mobbet meg. Det var viktig å vinne over utlendinger.

Nei mye bedre med gamle foreldre enn alt for unge foreldre!

Det med at unge foreldre kan leve lenger. Man kan dø når som helst uansett. Eldre lever lenger i dag.

Fordi helsen blir dårligere med årene og man vil sannsynligvis gå bort rundt barnets 20 årsdag. Faren er vel gjerne eldre også.

Anonymous poster hash: b8154...d64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...