Gå til innhold

Noen som er som meg? - sms fra en fyr du har crush på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har det litt slik at de gangene når det helt uventet tikker inn en sms fra den fyren du liker utrolig godt, at du må bare nyte "gleden" før du klarer å svare? At man må samle seg sammen først liksom, haha..

I går tikket det nemlig inn en melding fra han. Jeg trodde ikke det, fordi dette er en fyr som sjeldent sender meldinger frem og tilbake med andre, uansett.. jeg ble SÅ glad, og måtte liksom "nyte" følelsen før jeg klarte å svare.. og jeg måtte tenke meg nøye gjennom svaret mitt også - vil jo ikke si noe teit.

Haha.. noen som har det slik? :)

Anonymous poster hash: 37342...b5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å samle seg før man svarer vil si at man ikke svarer før det har gått en stund, gjerne noen timer - UTEN å spille et spill, men klarer ikke svare med en gang når jeg blir så glad. Utrolig teit

Skrevet

Hei! Jeg har det litt slik at de gangene når det helt uventet tikker inn en sms fra den fyren du liker utrolig godt, at du må bare nyte "gleden" før du klarer å svare? At man må samle seg sammen først liksom, haha..

I går tikket det nemlig inn en melding fra han. Jeg trodde ikke det, fordi dette er en fyr som sjeldent sender meldinger frem og tilbake med andre, uansett.. jeg ble SÅ glad, og måtte liksom "nyte" følelsen før jeg klarte å svare.. og jeg måtte tenke meg nøye gjennom svaret mitt også - vil jo ikke si noe teit.

ja:)

Skrevet

Hadde det sånn i to år da jeg var i et avstandsforhold med kjæresten, det var veldig koselig :)

Skrevet

Haha, jaa! Samtidig er det sånn at hver gang meldingslyden kommer tenker jeg ubevisst "det kan vere han", men så prøver jeg å bevisst tenke "ah, det er sikkert veninna mi" eller sånn for å "lure" meg selv til å tro at jeg ikke bare tenkte på "han". Haha, så dumt..

Skrevet

Haha, jaa! Samtidig er det sånn at hver gang meldingslyden kommer tenker jeg ubevisst "det kan vere han", men så prøver jeg å bevisst tenke "ah, det er sikkert veninna mi" eller sånn for å "lure" meg selv til å tro at jeg ikke bare tenkte på "han". Haha, så dumt..

Hahaha, samme her… akkurat helt likt. Og i det du ser navnet hans dukke opp på skjermen når drar den linjen øverst på mobilen, ned.. så dunker hjertet og du tror ikke det du ser med dine egne øyne… hahahahaha, sykt lættis egentlig :P

Skrevet

Ja, kjenner meg veldig igjen. Er en herlig følelse! :)

Skrevet

Kjenner meg igjen ja! :laugh:

Anonymous poster hash: b8d7b...f5a
Skrevet

meeen så er det skuffelsen når mld som kommer ikke er noe koselig..

Skrevet

meeen så er det skuffelsen når mld som kommer ikke er noe koselig..

Eller når det er frA en annen og ikke den du håpet på….

• Liker 2
Skrevet

Hehe en kvinne sender ALDRI melding først... Da vil menn tenke hun er desperat og tøsete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...