Kjibba Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei! Tenkte å prøve lakserolje/castorolje til å få fart på håret i vikene, vippene og øyenbrynene. Så, eg er inne på Iherb no, men eg veit ikkje kva merke eg skal velge. Liker ikkje så godt Now Foods sine produkt. Nokon som har noko å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Mener du at det skal begynne å gro eller bli sterkere da? Skal det inntas eller smøres på eller hva? Jeg har ikke hørt om det før. Anonymous poster hash: cc35b...c62
Kjibba Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2015 At det skal vokse fortare Det skal smørast på der ein vil det skal vokse fortare. I hovudbunnen skal ein blande det ut med ei anna olje, då den skal vere like seig som sirup. Har i div. testar fått betre resultatar enn vippeserum. Eg vil hvertfall prøve det ut for å sjå om det virkar
Kjibba Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2015 Ingen som har tips? Erfaringer med Heritage Products, Home Health eller Aura Cacia? Samme det om du har prøvd lakserolje eller mandelolje for å sei det sånn. Vil berre vite kva merker som er gode
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Samme produkt, men betydelig billigere selges på apoteket. Anonymous poster hash: 34695...9fe
Kjibba Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Samme produkt, men betydelig billigere selges på apoteket. Anonymous poster hash: 34695...9fe Kva heiter det? Edit: Altså, det er vanlig lakserolje? Endret 18. januar 2015 av Kjibba
Alvea Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Jeg også lurer på hvilken det er lurt å velge fra iHerb 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 På apoteket selges det som ricinusolje, en liten flaske. Jeg har kjøpt på et par forskjellige apotek, og har måttet spørre etter det, da de ikke har hatt det stående fremme. Kostet rundt hundrelappen Anonymous poster hash: be10a...622
Alvea Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Nå er jeg helt forvirret jeg. Heter det ikke castorolje i utlandet, og lakserolje i norge? Hvorfor plutselig ricnusolje nå?
Tylte Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Blivakker har et produkt, trooor det heter Castor Oil ett eller annet, og det fungerte utrolig bra på min hårvekst. Slet med slitt hår og ekstremt langsom hårvekst, men det tok seg raskt opp etter at jeg begynte å bruker Castor Oil ca. annenhver dag. Husker dessverre ikke hva merket het.
FruRaeder Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Blivakker har et produkt, trooor det heter Castor Oil ett eller annet, og det fungerte utrolig bra på min hårvekst. Slet med slitt hår og ekstremt langsom hårvekst, men det tok seg raskt opp etter at jeg begynte å bruker Castor Oil ca. annenhver dag. Husker dessverre ikke hva merket het. Sikkert Pukka! Jeg har ikke prøvd Castor-olje selv, men har lest mye om det. Man må bruke en kaldpresset en, ellers er det vel helt opp til deg selv hva slags merke du velger. Kjært barn har mange navn. Castor Oil, Lakserolje, Ricinusolje.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Nå er jeg helt forvirret jeg. Heter det ikke castorolje i utlandet, og lakserolje i norge? Hvorfor plutselig ricnusolje nå? Ricinusolje er en lakserolje, er det ikke slik da? Tror det Anonymous poster hash: be10a...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå