Ottine Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 ... om du ikke fikk blomster på bryllupsdagen= han har omtrent glemt dagen?? Mulig jeg er gammeldags, men jeg ble litt
Gjest Fighter Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Hadde ikke blitt sur, nei. Tror heller jeg hadde prøvd å stelle i stand en romantisk middag eller noe for oss begge. Har du gitt han noe i anledning bryllupsdagen?
nat26 Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Hva fikk han av deg da?Tror ikke jeg hadde blitt sur jeg nei...Hadde heller planlagt en hyggelig kveld for oss.
Gjest Eir Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Nei, jeg hadde ikke blitt sur, hadde aldri forventet at en mann skulle husket noe sånt, men ville blitt positivt overrasket dersom han gjorde det. Ville sagt ifra i forkant, dersom jeg ønsker meg noe oppmerksomhet, men synes det er greit å ta hverandre med ut å spise ol på "merkedager".
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Hadde ikke blitt sur, men siden jeg vet at slike dager også er viktig for ham så hadde jeg blitt skuffet om han hadde glemt det. Men jeg hadde uansett stelt i stand noe romantisk for oss to....uten at han visste det
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Nei, jeg hadde ikke blitt sur. Har aldri fått blomster av han så.... men han har fått av meg
Nordlys Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Nei ikke sur! Men jeg hadde nok blitt skuffet hvis han hadde glemt hele dagen. Men så langt har han ikke glemt og vi har feiret fire bryllupsdager sammen
Sarabi Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Jeg hadde ikke blitt sur hvis jeg ikke fikk blomster.. men jeg hadde passet på å nevne at nå nærmer bryllupsdagen seg. " Nå er det bare ei uke igjen... Nå er det bare to dager igjen..." Det er best å gjøre det slik, så slipper man å bli skuffet
lurius Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 JA, det ville jeg blitt. Sorry, men det tror jeg det er flere som mener, men som kanskje ikke tør å si det.... Jeg synes ikke det er så mye forlangt at gubben husker den dagen og bursdagen. Men samtidig skal det sies at det er viktig at du gjør noe også for ham og ikke bare sitter der og forlanger. Hvorfor ikke bestille bord et sted og så si fra om dette noen dager før? Da gir du noen signaler om at dette er en dag du vil feire fordi det er en dag som betyr noe for dere begge.
~sikka~ Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Har nok ikke blitt sur, men litt skuffet ja.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Sånne dager og markeringer er som regel mer viktig for oss enn for mennene. Vi er laget forskjellige, og vi kvinner har en vemmelig tendens til å trenge alle slags former for bekreftelse på vår verdi. Han må liksom vise at han elsker oss, ellers blir vi urolige og utrygge. Han er sammen med deg/oss, forteller ikke det at han vil være sammen med deg/oss da? Og den dagen han ikke vil mer så er det fint lite vi kan gjøre med det. Slapp av - marker dagen selv og gjør noe hyggelig for ham eller dere begge, uten å forvente tilsvarende. Kjærligheten skal være uegoistisk, skal den ikke det da?
aline Skrevet 5. august 2004 #15 Skrevet 5. august 2004 Jeg er innmari flink til å minne folk på spesielle dager jeg, sånn like før liksom, heeeelt tilfeldig!!! Rett og slett fordi jeg vet at det ikke er like viktig å huske for alle, og det som er viktig for meg, er det mitt ansvar at andre husker på!! Hadde jeg derimot minnet ham på det, og han allikevel hadde glemt det ett par dager etter, da hadde jeg nok sørget for at han ble klar over det ja!! Hadde det skjedd bestandig så hadde jeg nok litt grinete, skjer det en gang, så tror jeg kanskje jeg hadde tatt det med ett smil og jobbet hardere for at han skulle huske det neste år.
Elle Melle Skrevet 5. august 2004 #16 Skrevet 5. august 2004 Vi diskuterer stort sett på forhånd hva vi skal gjøre for å feire dagen. Forlovelsesdagen derimot glemmer vi som regel begge to...
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #17 Skrevet 5. august 2004 Hadde nok blitt litt skuffet dersom han ikke husket bryllupsdagen, ja.. Må fortelle om mine foreldre. Min far kjøper blomster, gaver, inviterer familie, osv. når mine foreldre har bryllupsdag. De har vært gift i snart 35 år og han feirer hvert eneste år! Min mor synes egentlig ikke at det er så viktig, men hun gjør alltid litt ekstra hun også siden det er viktig for ham
Ottine Skrevet 5. august 2004 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2004 Følte med ett at jeg kom inn under kategorien "sur kjerring" :oops: - men jeg er ikke slik, egentlig... Grunnen til at jeg ble litt sur denne gangen er at det ALLTID er jeg som må ordne opp OM det skal skje noe spesielt denne dagen. Jada - vi har vært ute og spist - fordi jeg bestiller. Jada - vi har hatt det koselig hjemme på kvelden - fordi jeg har kjøpt god mat og vin... Og JA - i fjor fikk han blomster av meg! Så i år gjorde jeg ingenting, og da skjedde det heller ikke noe...Men bursdagen min husker han!
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #19 Skrevet 5. august 2004 Jeg hadde ikke blitt sur for ikke å få blomster, men hadde nok blitt litt skuffet om han ikke husket dagen i det hele tatt. Men for å unngå skuffelsen gjør jeg som mange andre - passer på å putte inn "nå er det bare 3 dager til"... "husker du hva vi gjorde for 1 år siden? Da satt vi i samtale hos presten og hadde få dager til bryllupet" osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå