AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 jeg har da begynt på første forsøk. har gått på sprøyter nå i 10 dager (idag) og skal på andre ul i morgen jeg har litt spm som jeg glemte å spør på fredag når jeg var på ul. har pco og hadde derfor mange små follikler. den størte målte bare 7 mm, det vil si at de bare har vokst i underkant av 1mm hver dag når de skal vokse mellom 1-2mm for dag. i tillegg hadde jeg veldig tynn slimhinne i livmoren ennå. jeg gikk da opp i dose i fra 112,5ie til 150ie gonal f. er dette normalt eller vil dette bli et avbrutt forsøk da de ikke vil utvikle seg riktig? eller vil det plutselig komme en boost nå når jeg fikk hyere dose? kan det hende at jeg får mange flere sprøytedager? er så redd for å bli avbrutt for at ting ikke har utviklet seg slik det skal, i stede for å få flere sprøytedager. vil jo heller ha flere sprøytedager å se om det blir bedre enn å avbryte.. ble litt klabb og babb.. men håper dere skjønner. hilsen helt fersk! Anonymous poster hash: 41577...3b9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 På første forsøk gikk jeg på sprøyter ca en uke lengre enn først planlagt, om jeg ikke husker feil gikk jeg på sprøyter i 17 eller 18 dager med høyere dose etter første ul. Hadde egguttak en uke etter det som var satt opp på forsamtalen. Ble overstimulert (og gravid, men endte i sa i uke 7) på første forsøk, andre forsøk traff de bedre på medisineringen og jeg hadde egguttak på dag 12 etter sprøytestart. Er vanskelig å treffe helt på medisin mengden på første forsøk, Og etter det jeg forsto var det vanlig at de skrudde opp eller ned dosen for noenAnonymous poster hash: 06466...345
Biloba Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Hvis de trodde det blir avbrutt, hadde de brutt nå. Starten din er lavere enn laveste dose i Felleskatalogen, de har nok valgt det slik pga pco. Jeg har også det, begynte på 150 hos meg. Jeg fikk 27 eggposer som hadde vokst i ulike størrelser, fra 11-19 mm på sprøytedag 8. Det kan gå fort for seg med våre eggstokker. Lykke til:-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 takk for svar vart så skuffa da eggposene var så små! men satser på at større dose har hjulpet på i helgen får vell bare vente til i morgen å se, forventer vell egentlig høyere dose eller samme dose frem til onsdag og ny ul da.. så lenge det ikke blir avbrutt.. da blir jeg ordentli skuffet. hilsen TS. Anonymous poster hash: 41577...3b9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 takk for svar biloba satser på at det går greit Anonymous poster hash: 41577...3b9
Tingelling Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Dere som har hatt hormonbehandling og venter ny mens før dere kan starte innsett av fryste egg.har dere opplevd at mensen er forsinket? Er på dag 34,og har vanligvis syklus på 30 dager.tørr ikke ta en test i fare for å bli skuffet (som alltid).😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå