Gå til innhold

Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny i datingverden etter en pause ( som har sine grunner ) registrerte meg et sted kun for å snakke med folk ( ikke i datingmodus og ærlig om det ) likevel var det en der som har klart å fange min interesse...

Aviste han i noen måneder ( bare høflig, og forklarte at jeg ikke møtte noen ) men neida, dette var KUN snakk om vennskap uten baktanker ( hm;) ) noe jeg ikke tror på.

Fyren har brukt tid både natt og dag på samtaler, be meg ut etc- når han i tillegg startet å kommentere bilder og si fine ting på facebook ble jeg mer OBS.

Så han i ett annet lys, og har greid å bli betatt av en jeg aldri har møtt.. så spør jeg han hva han vil, og han svarer: spørsmålet er jo heller hva du vil.

er blitt frustrert og han merker det og lar meg være i fred.. fremdeles bruker han alle virkemidler til å få møte meg

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, er vant til å bli sjekket opp hele tiden, mye tilbud og det er KUN fordi de liker kropp/utseendet- er redd for at de kun vil en ting, så vet ikke om jeg tør treffe han.

Noen der ute med litt dateerfaring som har råd til en som nesten skal ut på markedet igjen?

Anonymous poster hash: 4d93f...717
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare send en mld og si at du ikke føler deg moden nok for dating der du er i livet nå.

Anonymous poster hash: baff1...f40

Skrevet

Bare send en mld og si at du ikke føler deg moden nok for dating der du er i livet nå.

Anonymous poster hash: baff1...f40

Jeg har gjort det, men han har ignorert det.

Cluet er at han ignorerer det og prøver å få møte meg for det.

og nå er jeg blitt j nyskjerrig

Skrevet

... Han vil møte deg?

Kan han bli mer tydelig?

• Liker 1
Skrevet

Eh dere har ikke truffet hverandre enda?

Du virker veldig vinglete og vanskelig. Enten så treffer du ham eller så kutter du ham ut, hvilket inkluderer å ikke svare ham mer og slette ham fra sosialt media.

Anonymous poster hash: 49bea...1f8
Skrevet

Eh dere har ikke truffet hverandre enda?

Du virker veldig vinglete og vanskelig. Enten så treffer du ham eller så kutter du ham ut, hvilket inkluderer å ikke svare ham mer og slette ham fra sosialt media.

Anonymous poster hash: 49bea...1f8

Jeg vet-men det har sine grunner dessverre.. vil jo ikke være slik.

Har ikke peiling på menn, de fleste vil nemlig møte meg-jeg blir disillusjonert, kunne møtt hundrevis av menn på en uke,det er visst ikke måte på hvor fin jeg er.

HJEEEEEELLLLLLLP

Skrevet

... Han vil møte deg?

Kan han bli mer tydelig?

? jeg skjønner ikke hvorfor de vil det nei, er jo en fremmed, sex det går i ?

Skrevet

? jeg skjønner ikke hvorfor de vil det nei, er jo en fremmed, sex det går i ?

Du får nesten spørre ham....

Er det slik at du bare er ute etter sex hver gang du møter nye mennesker?

Skrevet

Er håpløs med menn, har for mye negative erfaringer med meg til å noen gang stole på de igjen enkelt og greit. Likevel er jeg bare et menneske og føler behov for å ha en mann i livet mitt igjen. Frivillig singel i nesten 3 år nå.

Så forstå frustrsjonen min, og ikke døm meg fordi jeg føler meg helt lost..

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Det er ingen her som kan vite hva han vil. Bare han kan vite hva han vil

Skrevet

Du får nesten spørre ham....

Er det slik at du bare er ute etter sex hver gang du møter nye mennesker?

Nei, men mange menn er slik med meg. Det er gale, kan ikke en gang gå inn i en j taxi før eg får ett visittkort i fjeset og diverse "prat"

det er mer, kollegaer har også tatt meg til side og tatt en slik sexprat til meg ( om det var en mulighet) jeg oppfordrer ikke til slikt … bare tror jeg er skadet

Skrevet

Jeg har gjort det, men han har ignorert det.

Cluet er at han ignorerer det og prøver å få møte meg for det.

og nå er jeg blitt j nyskjerrig

Det sier meg at han ikke respekterer deg, og bryr seg ikke om hva du sier. Tydelig en mann som ikke tar et nei for et nei, så jeg ville vært litt skeptisk, var jeg deg. Er du ikke klar, så er du ikke klar.

Anonymous poster hash: 124e5...51b

Skrevet

Det er ingen her som kan vite hva han vil. Bare han kan vite hva han vil

Menn er menn, og så regel så vil de ha sex med meg. De kan nekte for det men det bunner likevel ut i det, hadde han likt meg på riktig måte hadde han vel tatt en tld, men har en følelse på at det er JEG som må ta kontakt og intiativ nå… om det bunner ut i manglende interesse eller usikkerhet har eg ikke peiling på

Skrevet

Det sier meg at han ikke respekterer deg, og bryr seg ikke om hva du sier. Tydelig en mann som ikke tar et nei for et nei, så jeg ville vært litt skeptisk, var jeg deg. Er du ikke klar, så er du ikke klar.

Anonymous poster hash: 124e5...51b

Hm, den var god…

Skrevet

Nei, men mange menn er slik med meg. Det er gale, kan ikke en gang gå inn i en j taxi før eg får ett visittkort i fjeset og diverse "prat"

det er mer, kollegaer har også tatt meg til side og tatt en slik sexprat til meg ( om det var en mulighet) jeg oppfordrer ikke til slikt … bare tror jeg er skadet

Ok. da er ikke hovedproblemet ditt hva denne mannen vil, men heller hva i helvete du utstråler.

• Liker 1
Skrevet

Hvis all menn du har rundt deg (jobb, taxikø, alle situasjoner) signaliserer og sier at de vil ha sex med deg ville jeg tatt en liten kikk i egen atferd. Kan det hende du er veldig flørtende? Kan det hende du kler deg på en måte som gjør at menn tenker at du er glad i uforpliktende sex? Sender du noen blikk som kan misforstås? Hva sier du til de?

Anonymous poster hash: 0bb87...3dc

Gjest tomasjj
Skrevet

Han vil møte deg.

Hva mer vil vise seg hvis du møter han.

Hvis du ikke er klar for noe nytt - ikke møt han.

Om du holder døra på gløtt, så møt han, men ta ting helt rolig på dine premisser.

Jeg synes faktisk det er urovekkende at han ignorerer dine ønsker om avstand, men kjører på.
Skrevet

Hm, den var god…

Har tatt opp temaet med manglende respekt tidligere, fyren la seg flat.

Det var da jeg så det, verdien i hva han virkelig var.

Skrevet

Hei alle sammen!

NEI, jeg utstråler ikke sex, jeg er ikke flørtenede og kler meg skikkelig.

Jeg tror de bare liker kroppen/utsendet mitt, er blond og ser uskyldig ut.

Og det er IKKE min feil, jeg er skikkelig.

han lar meg dessuten være i fred nå..( viste frustrasjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...