Gå til innhold

Eggløsningsblødning - hvor lenge?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fersk bruker

Er det noen her som har opplevd å ha eggløsningsblødning?

Jeg venter mensen om to uker, og trodde at jeg hadde hatt eggløsning (kjente igjen det blanke slimet), men så i snart en uke nå har jeg hatt småblødninger (rosa, brunlig uflod). Det kan være sannsynlig at det er eggløsningsblødning, selv om det er litt sent i forhold til min vanlige syklus.

Men hvor lenge kan jeg gå med småblødninger før det er grunn til bekymring og tid for å kontakte lege?

(Jeg tror ikke jeg er gravid. (Har brukt kondom). Jeg tenkte mulig festeblødning siden jeg kjenner stikninger og slikt som om jeg er i starten av mensen, men synes det er rart at småblødningene dukker opp igjen hver dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg ville jeg nok tatt en tur til legen hvis dette vedvarer. Hvis du da ikke har hatt slike blødninger før og vet hva det er med sikkerhet.

Bedre føre var sier nå jeg :roll:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fersk bruker

Takk for svar. Jeg tenkte å vente til tiden rundt når jeg venter mensen, og se hva som skjer da. Nå vil jeg anta at legen bare vil si at det kan være litt rot med hormonene mine med uforklarlig årsak, og be meg vente å se..

Men det er kjedelig. Blør litegrann hver dag. Er derfor ikke så lysten på sex med kjæresten min heller. Det er kjipt å gå rundt og være småbekymret også. Dessuten er det håpløst å få time hos fastlegen min - og ta meg fri fra jobb.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...