Auroressa Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Sitter og ser på en marc by marc jacobs veske på finn nå, men jeg har ikke peiling på vesker, hvordan man ser om de er ekte/fake. Kan noen hjelpe meg? Kanskje ved å se på disse bildene her? Jeg har ikke råd til og gå i butikk og kjøpe en slik veske, så tenkte at finn er en fin ide for å finne en pen veske samt støtte gjenbruk. Men det følger ikke med kvittering. Dette er bildene jeg har sett av vesken. Kan noen hjelpe ?
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Alle som blir solgt på Finn.no er falske!!! Sjekk ebay.com, mye bra der
Fleur Delacour Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Mener du at alle vesker på Finn er falske? Falske kvitteringer? Ble veldig usikker nå, har sett på mange vesker på Finn men ikke tatt sjansen på å kjøpe.
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Mener du at alle vesker på Finn er falske? Falske kvitteringer? Ble veldig usikker nå, har sett på mange vesker på Finn men ikke tatt sjansen på å kjøpe. Beklager men slik er nok virkeligheten. Mulighet for unntak, men det ville jeg ikke tatt sjansen på
Alexandra81 Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Ikke alle vesker som selges på Finn er falske!! JEG har solgt flere EKTE vesker på Finn. Og flere av mine venner selger også ekte varer på Finn.. Da er jeg mye mer skeptisk til ebay!! Mye mer fake der har jeg erfart! 5
Unika Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har solgt flere ekte designervesker på Finn, og vet om flere som har kjøpt/solgt mye der. Det er gjerne de som er skeptiske til Internett generelt tror jeg som hyler om at alt er falskt på finn. Det er virkelig ikke sant. Hvorfor tror du det mest velstående folkeslaget i verden selger mer fake enn folka på ebay? Veldig ulogisk. 1
Auroressa Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2015 Ok, så ingen av dere ser om den er falsk/ekte ut ifra bildene? Er det noe jeg skal se etter på vesken? Evt hvor jeg kunne dratt for å se om den er ekte? Takk
Ruby_Tuesday Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Det er ikke bare fake vesker på finn.no! Har solgt en Mulberryveske der selv. Har også kjøpt andre vesker med prislapp på og kvittering. Ebay hadde jeg styrt unna..
loffen Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Alle som blir solgt på Finn.no er falske!!! Sjekk ebay.com, mye bra der Nei, det stemmer ikke! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå