AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg nærmer meg 30 år og er singel. De fleste venninnene mine er i forhold, og noen har også barn. Vi er ofte sammen, men da alltid kosekvelder hjemme hos hverandre. Det er absolutt hyggelig, men jeg vil på fest/byen av og til, for å ha det gøy og møte folk. Men hva gjør man når man ikke er i samme livssituasjon som vennene? De er ikke interessert i å fly på byen, der er det kjærester, baby, hus osv som er samtaleemnene. Føler det blir håpløst å finne kjæreste når jeg aldri møter nye mennesker. Anonymous poster hash: 134eb...f4a
tekjerringa Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Kan du ikke finne noen likesinnede som vil bli med deg på byen? Du kan jo ha flere vennegjenger.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Reis ut på byen alene? Anonymous poster hash: 2658a...fa3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Kan du ikke finne noen likesinnede som vil bli med deg på byen? Du kan jo ha flere vennegjenger. Joda, jeg er absolutt åpen for det:) men det er ikke lett å bli kjent meg nye folk synes jeg. Studietiden er over, og da møter jeg rett og slett ikke så mange andre enn de vennene og bekjente jeg har fra før. Anonymous poster hash: 134eb...f4a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Om det er noen trøst så er du absolutt ikke alene om å ha det slik. Anonymous poster hash: 48965...826
Summers Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Dra på byen med noen på jobben, enten enkeltpersoner eller arranger lønningspils.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Dra på byen med noen på jobben, enten enkeltpersoner eller arranger lønningspils. Dessverre så er det ingen kollegaer jeg kunne dratt ut med. De er alle enten småbarnsforeldre eller mye eldre enn meg. Men takk for forslag:) Anonymous poster hash: 134eb...f4a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Reis ut på byen alene?Anonymous poster hash: 2658a...fa3 Tanken har faktisk aldri slått meg. Gjør man det? Anonymous poster hash: 134eb...f4a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Kan du ikke prøve å få vennene dine til å spleise deg opp med en fyr? kjærestene til vennene dine har jo sikkert noen single menn som de kan prøve å spleise deg opp med Anonymous poster hash: 4175e...218
Gjest tomasjj Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Du får engasjere deg i forhold til interessene dine på fritida så finner du fort noen å henge med.
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Tanken har faktisk aldri slått meg. Gjør man det? Anonymous poster hash: 134eb...f4a Jeg gjør det faktisk av og til, det er faktisk ganske greit! Jeg "sliter" litt med det samme som deg. Selv om jeg er en del år yngre enn deg. Mange av vennene rundt meg har fått barn og er aldri ute på byen..
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Har du prøvd nettdating?Så kan du skaffe deg dates og ta en tur ut for å treffe dem. Kjenner forøvrig til problemet med venninner som bare vil være hjemme.Min tidligere bestevenninne var slik, men da hun selv ble singel dro hun på byen nesten hver helg men inviterte meg aldri med. Anonymous poster hash: 0fea3...fb6
Summers Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Dessverre så er det ingen kollegaer jeg kunne dratt ut med. De er alle enten småbarnsforeldre eller mye eldre enn meg. Men takk for forslag:)Anonymous poster hash: 134eb...f4a Sjekk gamle venner på facebook, start noen samtaler, sikkert noen av dem som sliter med samme problemet som deg.
Helena83 Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 I hvilken by bor du i? Kunne funnet deg noen her inne på KG å dra med, sikkert flere i samme situasjon
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Jeg nærmer meg 30 år og er singel. De fleste venninnene mine er i forhold, og noen har også barn. Vi er ofte sammen, men da alltid kosekvelder hjemme hos hverandre. Det er absolutt hyggelig, men jeg vil på fest/byen av og til, for å ha det gøy og møte folk. Men hva gjør man når man ikke er i samme livssituasjon som vennene? De er ikke interessert i å fly på byen, der er det kjærester, baby, hus osv som er samtaleemnene. Føler det blir håpløst å finne kjæreste når jeg aldri møter nye mennesker. Anonymous poster hash: 134eb...f4a Du skaffer deg single venninner pga de som er i forhold blir bare festbrems.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Tanken har faktisk aldri slått meg. Gjør man det? Anonymous poster hash: 134eb...f4a Ja, er ganske normalt det. Kan hende du møter noen på byen som i senere anledning blir med deg. Anonymous poster hash: 2658a...fa3
Okapi Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Er i akkurat samme situasjon selv. Alle venner er etablert, og på jobben er folk enten småbarnsforeldre eller middelaldrende. Blir litt mange kvelder alene.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Ja, er ganske normalt det. Kan hende du møter noen på byen som i senere anledning blir med deg. Anonymous poster hash: 2658a...fa3 Hvis du er mann er det normalt. Hvis du er kvinne er det ikke normalt, og du vil trolig bli sjekket opp av mannfolk som tror du er så desperat etter ons at du drar ut alene. Anonymous poster hash: 0fea3...fb6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 På byen har jeg i det siste truffet kun folk som er 18-25 uansett. Anonymous poster hash: a08f2...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå