AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har kontakt med en gutt/mann og han kan i noen tilfeller bruke nesten en uke på å ta kontakt igjen og da flørter han som bare søren. Når han bruker så lang tid så har jeg vanligvis ikke stilt noe spm, så jeg regaerer ikke negativt. Hvis den siste kontakten var et spm, så svarer han som oftest mye fortere. Men hvis jeg ikke svarer han på et par dager (selvom han ikke stilte et spm, men det evar han som skrev sist), så lurer han på hvofor etc.. Hva er det for noe tull? Hvorfor gjør menn dette? Har vært andre også. Så han synes det er greit å gå nesten en uke selv, men om jeg gjør det så liker han det ikke? bahh Anonymous poster hash: 09bb2...9b6
Gjest extra Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har kontakt med en gutt/mann og han kan i noen tilfeller bruke nesten en uke på å ta kontakt igjen og da flørter han som bare søren. Når han bruker så lang tid så har jeg vanligvis ikke stilt noe spm, så jeg regaerer ikke negativt. Hvis den siste kontakten var et spm, så svarer han som oftest mye fortere. Men hvis jeg ikke svarer han på et par dager (selvom han ikke stilte et spm, men det evar han som skrev sist), så lurer han på hvofor etc.. Hva er det for noe tull? Hvorfor gjør menn dette? Har vært andre også. Så han synes det er greit å gå nesten en uke selv, men om jeg gjør det så liker han det ikke? bahhAnonymous poster hash: 09bb2...9b6 He is not that into you. Han leker med deg, du ser vel det?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Ts igjen. Takk for svar, og det er nok som du sier. Men jeg ser vel ikke helt vitsen med å leke med noen man ikke har mye interesse av, jeg da Nå er jeg ikke spesielt investert i han heller, men liker han. Vi bor langt unna hverandre, så det er mye av grunnen. Anonymous poster hash: 09bb2...9b6
Gjest extra Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Ts igjen. Takk for svar, og det er nok som du sier. Men jeg ser vel ikke helt vitsen med å leke med noen man ikke har mye interesse av, jeg da Nå er jeg ikke spesielt investert i han heller, men liker han. Vi bor langt unna hverandre, så det er mye av grunnen.Anonymous poster hash: 09bb2...9b6 Om du ikke ikke ser poenget med å leke med andres følelser, så kan den andre ha helt andre tanker. Tenk kritisk og ikke med følelser. Kan hende at avstanden er grunnen, men oppførselen hans virker ikke slik en som er oppriktig interessert hadde utvist. Kanskje årsaksforklarer du hans fremtreden for mye? Men det er nå mitt syn og du må jo gjøre det som passer deg best Endret 18. januar 2015 av extra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå