AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Ja, faktisk ganske så MYE tid også. Denne helgen har jeg vært pålogget KG fra jeg har stått opp til jeg har lagt meg. Kun avbrutt av en vaskemaskin, litt rydding, rask middag og dobesøk. Men jeg har mer eller mindre sittet pålogget hele fredagen, lørdagen og har også planer om å gjøre det i hele dag. Jeg er ikke flau over det. Burde jeg være det? Jeg har venner, men det frister ikke nødvendigvis å være sosial hver helg. Ikke frister det å gå ut og puste inn den kalde januarluften heller. Treningen tar jeg unna i ukedagene. Er jeg rar og asosial? Er jeg rar som trives så godt her inne? Etter at jeg oppdaget KG har jeg faktisk nesten ikke sjekket Facebook, så det er helt tydelig at Face er langt fra så spennende som KG - kan ikke sammenlignes Tilbringer du mye tid på KG (og sosiale medier generelt)? Anonymous poster hash: d5bff...912 Anonymous poster hash: d5bff...912
Shai Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Nei, synes ikke du burde være flau. Så lenge du går på jobb og sover og spiser, er det vel ikke noe problem? 1
Gjest Vux Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Poster TS noe særlig på forumet tro? Hadde vært flott å sett flere nødne jenter/damer her på forumet. Virker som om det er bare meg som sitter og higer etter å bli kjent med noen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Poster TS noe særlig på forumet tro? Hadde vært flott å sett flere nødne jenter/damer her på forumet. Virker som om det er bare meg som sitter og higer etter å bli kjent med noen. Jeg poster litt ja. Men anser ikke meg selv som en "nøden dame" Ikke er jeg singel heller, har vært samboer i en årrekke. Jeg bare lurer på hvor normalt det er å være så genuint glad i KG/nettet generelt at man tilbringer en hel helg her, istedenfor å ville være ute og kjenne på selve livet, som det så fint heter... Anonymous poster hash: d5bff...912 1
Infinite Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Dette har jeg gjort utallige ganger selv, uten at det er noe jeg har tenkt at jeg burde være flau over. Jeg har jo et sosialt liv utenom, men noen ganger er det deilig med en helg hvor man bare er hjemme og slapper av, og da ender jeg stort sett opp med å bli hengende her inne mens tv'en surrer i bakgrunnen.
Gjest Winza Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Nope, jeg er til og med mann og tilbringer nå hver dag på forumet og jeg hygger meg
Kattugla Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Men hvis du ikke er flau, hvorfor skriver du innlegget anonymt? Prøver ikke å være frekk, bare lurer
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Men hvis du ikke er flau, hvorfor skriver du innlegget anonymt? Prøver ikke å være frekk, bare lurer Jeg er ikke flau, jeg bare foretrekker å være helt anonym her på forumet så jeg poster alltid anonymt. Liker ikke at mine innlegg er linket opp mot et spesifikt nick. Det betyr ikke at jeg driver og troller, for det er det verste jeg vet. Tror du at flere vil ta seg tid til å svare når ikke man poster som AB? Det er jo litt synd hvis det er sånn. At AB-brukere som troller får lite oppmerksomhet (don't feed the troll) er vel og bra, men det finnes mange ordentlige brukere også, som i utgangspunktet bare ikke er så glad i å utlevere seg for mye på nettet og derfor ønsker å fremstå helt anonymt. Fair enough det, tenker jeg. Og hadde det ikke vært greit så hadde vel ikke anonym-knappen vært der heller, evt. hadde man bare kunnet bruke den et begrenset antall ganger pr. dag/uke. Jeg ser anonyme brukere overalt her inne, så vil ikke tro at det er spesielt unormalt å tenke som meg - mange ønsker å ytre meningene sine anonymt. -TS Anonymous poster hash: d5bff...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå