AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har en vegg med tapet med struktur, som jeg har lyst å gjøre noe med. Male den i en mørkere farge eller tapetsere over. Men det er en del skader på den, striper og hakk. Om jeg sparkler og maler mørkere blir vel ikke resultatet noe særlig? Kunne godt tenke meg å tapetsere over med noe mønster. Jeg har aldri tapetsert før Anonymous poster hash: 3d487...705
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Skadene vi nok vises gjennom om du maler over. Det beste er nok å fjerne taperen, så male eller tapetsere over der. Et ork, men fullt gjennomførbart. Mulig du kan legge sånn tjukk tapet (er det veggfornyer det heter) rett oppå den gamle tapeten, så tapetsere eller male oppå der. Anonymous poster hash: 0dc41...88b
Grønt blad Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Jeg ville fjernet den gamle tapeten først. Er underlaget dårlig, vil du ikke få en fin overflate. Vil du male, bør du fjerne den gamle tapeten, pusse ujevnheter/sparkle hull og deretter legge en tynn fiber/papirtapet som du maler. Da får du best resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå