Gå til innhold

Hei alle sammen !!

miaen

Anbefalte innlegg

Hei !! :-)

Har vært her på KG å lest en del, og da har jeg sett at det er mange her som er inne å skriver. Virker som det er god kontakt mellom folk her, og mange gode råd ute å går, så nå har jeg lyst å henge meg på.....

:kul:

Jeg og samboeren min vil også gjerne bli gravid, og vi har prøvd en stund nå. Kjekt å kunne snakke litt med andre også. Rundt meg blir den ene veninnen gravid etter den andre.. men ikke jeg....

Snakkes !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

verden har alltid behov for flere prøvere!!!

men vi satser vel alle på å ikke forbli prøvere for altid... :Nikke:

håper du vil trives her inne!!!

edea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til :kghjerte: !

Her kommer du sikkert til å trives, masse koselige jenter som kan svare på alt du måtte lure på eller trenger å lufte.

Satser på at oppholdet ditt på prøverforumet blir så kort som mulig, og at vi snart kan "snakkes" på gravidforumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takker for velkomst hilsener !!

Vi satser helt klart på å skifte forum snart, men i mellomtiden tror jeg vi får fine samtaler her... :)

God natt ! kommer nok innom imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engel, ikke pålogget

Velkommen til oss! Ja her er det kjempekoselig! Definitivt det beste forumet jeg har funnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da reiser jeg på ferie..skal bli deilig å komme seg bort litt. Håper bare at været dit vi skal blir like bra som det er meldt her..... :kul:

Typisk nok er eg inne i den viktigste perioden i syklusen, med testing og måling, og ikke minst prøving.... :hoho:

Vi skal bo mange ilag, og med mange søte små, er det ikke typisk at akkurat når eggløsning er, så er det enten overnatting i "papphus", eller i fellesrom, eller vi er barnevakt for unger som sover på våres rom......?? eller er det bare oss som har "perfekt timing" gang på gang ??? :-x :)

vi snakkes !! ha en fantastisk uke i solen alle sammen !!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lærer da aldri..... :o

men alle gode ting er da tre, ikke sant ???

:)

Innlegget fra gjest, er dermed nok en gang fra meg...

skjerpings :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var ferien min over for denne gang.... :cry:

egentlig var det godt å komme igang igjen, utenom at eg har spydd i tre dager, og går rundt kvalm hele tiden, litt små feber har eg også... sikkert noe omgangssyke eller noe...

det kommer seg vel... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...