Gå til innhold

Dere single med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe å si for dere om en ny partner har barn? Eller foretrekker dere å date enslige uten barn?

Vil dere ha flere barn?

Jeg er selv alenemor og har egentlig et ønske om flere egne barn, men jeg legger nok barneønsket på hyllen om jeg ender opp med en partner som også har barn fra før.

De av mine venninner som var/er single med barn foretrekker menn uten barn, og det er også det de oftest ender opp med. Kompisene mine som har barn virker mer positive til alenemødre.

Hva er deres erfaring? :-)

Anonymous poster hash: 7b920...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enslig mor til 2 barn. Og får jeg bestemme, velger jeg heller en mann uten barn og får barn med han. Men faller jeg for en med barn så går det bra og. Da ønsker jeg ikke flere barn. Da får vi heller ta godt vare på alle barnene vi har sammen.

Jeg har vært singel i den del år, og datet en del. Det jeg ser med enslige fedre, er at det blir problemer at ingen vil flytte. Og da de har barna sine, så er de verdens univers og relativt bortskjemte. Og jeg skjønner jo det, da de har barna 30-40%. Selv har jeg barna 95%, så her må vi jo ha hverdagen.

Anonymous poster hash: 7c436...f8e
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ett problem med de fleste som har barn som er i skolealder, en vil helst ikke at barna skal bytte skole.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har barn fra før og ønsker meg en mann som også har barn, men det eneste som er minus er at det er vanskelig og eventuelt skulle flyttet sammen pga det er liten sjangs for at man møter en i samme skolekrets!

Anonymous poster hash: 52097...ed7

Gjest Lite nytt
Skrevet

Barn ingen hindring :)

Det er det samme for meg. En med barn vet mere hva det innebærer å ha barn, så fremst han gjør mer enn å 'skumme fløten'. Begynner uansett å bli såpass gammel at de fleste har barn fra før.

Men om mannen vil ha flere barn, så blir det en stjerne i boka. Vil veldig gjerne ha flere, men føler det begynner å haste, så tviler på at jeg får flere enn den ene jeg har egentlig :/

Skrevet

Har i grunnen ikke tenkt veldig over det, men tror jeg foretrekker en som har barn fra før, og som viser interesse for barna sine, og ikke har dem for å ha dem. Tror ikke at jeg i min alder skal tenke på noen felles barn, da må jeg i hvertfall finne en ganske kjapt.

Skrevet

Har i grunnen ikke tenkt veldig over det, men tror jeg foretrekker en som har barn fra før, og som viser interesse for barna sine, og ikke har dem for å ha dem. Tror ikke at jeg i min alder skal tenke på noen felles barn, da må jeg i hvertfall finne en ganske kjapt.

Jeg er singel og klar

Anonymous poster hash: 0a04b...bec

Skrevet

Har det noe å si for dere om en ny partner har barn? Eller foretrekker dere å date enslige uten barn?

Vil dere ha flere barn?

Jeg er selv alenemor og har egentlig et ønske om flere egne barn, men jeg legger nok barneønsket på hyllen om jeg ender opp med en partner som også har barn fra før.

De av mine venninner som var/er single med barn foretrekker menn uten barn, og det er også det de oftest ender opp med. Kompisene mine som har barn virker mer positive til alenemødre.

Spørs hvor mange barn du har, ett barn fra før går bra. Jeg kunne aldri blitt sammen med ei med flere barn av forskjellige fedre

Anonymous poster hash: 0a04b...bec

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen har barn fra før, fordi jeg har ikke lyst på flere barn (har 2).

De jeg har datet har hatt barn og føler da at vi har mer til felles. Og at vi er på samme plan i livet.

Å date en uten barn er som en tikkende bombe, det er bare snakk om tid før han vil ha egne barn.

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker en mann med barn fra før, for da vet han hva det innebærer og vi er på samme sted i livet.

Anonymous poster hash: 185c7...d67
Skrevet

Jeg har to barn fra før, og kunne veldig gjerne tenkt meg og båret fram ett til. Etter at det ble slutt med barnas far var jeg ferdig med menn, og vet at min neste partner blir en kvinne. Spennende, men dette er helt nytt og jeg klarer ikke helt se for meg hvordan det kommer til å bli. Jeg ser ganske mange ulike utfall i en sådan situajson.. Har min kommende fru barn fra før? Vil hun også bære fram ett barn til? Blir spennende å se 😁

• Liker 1
Skrevet

Vil dere ha flere barn?

hei,jeg er en singel mann, og har delt omsorg for ei jente.i skolealder, har lyst på flere barn her også, men som nevnt ovenfor så er største barrieren at når en har barn blir terskelen for å flytte veldig stor...t

hvor gammel er barnet ditt da?? trives som singel alenemor??

ps du må gjerne skrive en pm..:) å utveksle erfaringer..

Skrevet

Jeg er singel og klar Anonymous poster hash: 0a04b...bec

Smigrende, men du var veldig anonym da

Skrevet

interessant....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...