Gå til innhold

Hvordan finner man nettsidehistorikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner jeg nettsidrhistorikk på google chrome/Internett når loggen er slettet?

Anonymous poster hash: 95f0b...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Derfor tror du "google is your friend"? Selv om folk sier du finner ALT. på google har de enda ikke kommet såpass langt at de deler personers mailer, tekstmeldinger, facebook samtaler eller telefonsamtaleopptak.

Om du virkelig vil finne ut av det så spør du heller rett ut. Si du er litt sjalu av deg og gjerne vil se om de har mye kontakt.

Det er et annet ordtak som heter "ærlighet varer lengst". Og om du sliter med sjalusi kan han enkelt hjelpe deg med dette kun ved å la seg se på mobilen hans :)

Anonymous poster hash: e6603...3e7

Endret av Frk.K
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Frk.K, mod.

Skrevet

Verktøy - history, i chrome

Lykke til:)

Anonymous poster hash: fb0ee...7cd

Skrevet

på mozilla er der ei linje helt oppe under skjermkanten som det står fil rediger vis historikk bokmerker verktøy og hjelp på hos meg

velg historikk og bla deg nedover eller velg vis all historikk , men husk at historikken kan slettes

Anonymous poster hash: 4581a...86e
Skrevet

Er det jeg som er blind eller??

Spør ikke TS om hvordan man finner loggen når den er allerede slettet?

Skrevet

Hvordan finner jeg nettsidrhistorikk på google chrome/Internett når loggen er slettet?

Anonymous poster hash: 95f0b...b56

Når loggen er slettet kan du ikke finne nettsidehistorikken. Det er liksom poenget med å slette loggen.....Det er jo fullt mulig å surfe uten å legge igjen sport ved å velge inkognitomodus. Da trenger du ikke slette historikken i etterkant.

Anonymous poster hash: f6087...825

Skrevet

Er det din egen søkehistorikk eller noen annens du vil finne ?

Jeg tror uansett at slettet er slettet - det jo hele poenget med å slette. Antar at hvis noe som er søkt frem , og så lastet ned, er det mulig å finne det på nedlastinger, men ellers er jeg litt usikker.

Er det en annens historikk du vil finne ut, så trår du over noen grenser ,og bør tenke deg godt om før du gjør det. Stoler du ikke på vedkommende, tenk mer over det, enn hva han eller hun har surfet etter på nettet. Og så kan du jo evnt spørre ?

Men som sagt, slettet er slettet....

Anonymous poster hash: bbc2f...b83
Gjest Godjente
Skrevet

Du kan finne igjen logg, bilder, netthistorikk osv med et recoveryprogram du laster ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...