Gjest Ennasus Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Heisann! Har fått 1000kr til eshop som jeg tenkte å bruke på et par spill. Men er det noen her som har prøvd noen av disse og kan anbefale noen? Ace Attorney - the trilogy Fantasy life Persona Q: Shadow of the labyrinth Super mario 3d land New Super mario bros 2 Virtues last reward Resident EVil: The mercenaries Fire Emblem Awakening Etrian Oddysey Untold: Millenium girl Etrian Odyssey IV: Legends of the titan Andre tips tar jeg også gladelig imot!! Kan vel også nevnes at jeg allerede har: Pokemon X Pokemon alpha sapphire Nintendogs Zelda link between worlds Mario cart Harvest moon new beginning og tale og two towns Animal crossing Rune factory 4 Kirby triple deluxe ResidenT evil revelations Tomodatchi life Bravely defauly Mario party Endret 18. januar 2015 av Ennasus
FruHudson Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg synes Super Mario 3D land er morsomt!
Shinigami Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Kingdom Hearts: Dream Drop Distance er bra, men du burde nok helst ha spilt de andre spillene i serien først for å forstå historien ordentlig. Ellers er Ace attorney serien bra og Mario og Zelda er jo gøy Endret 18. januar 2015 av Shinigami
maya86 Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 New super mario bros 2 syns jeg er kjempegøy, er generelt veldig glad i Mario da
Gjest Ennasus Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Har tenkt at jeg nesten må skaffe meg et mario-spill til 3dsen, det er jo egentlig obligatorisk nesten
Safira Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Jeg liker Super Mario og Zelda, så kan anvefale de. Andre e-shop spill: - Shovel Knight - SteamWorld Dig - HarmoKnight Ellers er det jo virtual console-spill, kan være gøy å spille gjennom. Jeg synes det er koselig å gå tilbake til spill jeg spilte som liten.
Gjest HeiHade Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Her går det i alt av Pokémon! Sapphire og Ruby var jævlig bra, men det var også X og Y. (Ja, jeg spiller alt av Pokémon. Henger igjen fra barndommen, det der)..
Gjest Ennasus Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Her går det i alt av Pokémon! Sapphire og Ruby var jævlig bra, men det var også X og Y. (Ja, jeg spiller alt av Pokémon. Henger igjen fra barndommen, det der).. Har begge spillene faktisk. Elsker pokemon
Okapi Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Fire Emblem og 3D World er knall. Resident Evil Mercenaries ville jeg styrt unna.
Gjest Nori Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 For å nevne noe som ikke er nevnt enda. Jeg likte Luigi's Mansion: Dark moon veldig godt.
Gjest Ennasus Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Har nå kjøpt fire emblem :-) men har fortsatt igjen non kroner, så kom med tips! :D
Gjest Ennasus Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Jeg liker Zelda og Mario Liker zelda jeg og, selv om jeg ikke startet å spille det før et år siden! Har spilt spirit tracks, phantom hourglas og a link between worlds Mario må man jo bare like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå