AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Er det noen som har gått drastisk ned i vekt før bryllupet? Hvor mye gikk dere ned? Hvor mye av dette var før og etter dere bestilte kjole? Gikk det greit med tilpasning av kjolen etter vektendring? Planlegger bryllup juni neste år, det er jo 17 mnd til, men er over 20 kg overvektig og burde nok ned totalt 30 kg. Veldig usikker på hvor mye jeg kan gå ned før kjole må bestilles, er ikke det helst et år i forveien nesten..?Anonymous poster hash: 1f6d6...f80
Tingelling Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg gifter meg i juli og fant kjole på fredag.siden jeg også er usikker på størrelsen min,kan salongen sy ut/inn og evt legge snøring for å gi bedre plass.men klart det er ikke gratis
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har alltid hatt noen kilo for mye og er vel det som kalles for lubben. Føler ikke jeg er tykk akkurat men har rumpe og lår og "håndtak" i sidene, av og til er jeg litt mindre og av og til litt større ettersom hvor aktiv jeg er i hverdagen. Jeg har lyst til å gå ned litt før bryllupet slik at jeg føler meg fresh og vel, men ikke noe drastisk da jeg også vil føle meg som meg selv. Har det rett og slett ikke bra når jeg går på stram diett og fokus ligger for mye på kropp og utseende. Vi skal ha bunadsbryllup og den er heldigvis litt romslig så trenger ikke passe inn i en spesiell kjole eller noe, da hadde jeg nok stressa mye mer. Håper jeg klarer fem kilo kanskje?! Men tenker egentlig å bare passe litt på hva jeg spiser osv til jeg er fornøyd Anonymous poster hash: bf0c2...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå