Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hengt her veldig mye i forbindelse med at jeg er sykemeldt og ser menn ønsker kropper som 1 av 1000000 har, puppene mine er visstnok hengete og litt stygge, areola for store, rompa mi er for liten til at jeg bør gå ut døra, jeg har ræva ambisjoner som ikke tjener godt eller har ønske om stor karriere, muslimer kan skyte meg på gata og er generelt visstnok et dårlig og fysisk stygt menneske etter standarden her. Tar meg en velfortjent pause :)

Anonymous poster hash: 7db13...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er feit, stygg, lat, bryr meg ikke om barnet mitt siden jeg ikke trener 7 dager i uka, har hengepupper, er ekkel siden jeg har ett par strekkmerker, er der jeg vil jobbmessig så dermed er jeg uattraktiv fordi jeg ikke har videre ambisjoner. Jeg eier ikke motesans heller. Jeg har ikke nok sex eller spennende nok sex. Alt i følge KG-standard :-P

Helt utrolig at jeg kan være så fornøyd med livet mitt!

Anonymous poster hash: 9e496...6a4

Skrevet

Hengt her veldig mye i forbindelse med at jeg er sykemeldt og ser menn ønsker kropper som 1 av 1000000 har, puppene mine er visstnok hengete og litt stygge, areola for store, rompa mi er for liten til at jeg bør gå ut døra, jeg har ræva ambisjoner som ikke tjener godt eller har ønske om stor karriere, muslimer kan skyte meg på gata og er generelt visstnok et dårlig og fysisk stygt menneske etter standarden her. Tar meg en velfortjent pause :)

Anonymous poster hash: 7db13...c5b

Ok, jeg visste ikke hva "areola" var for noe så jeg googlet det... Litt for tidlig på morgenen for det for meg. Tror nok du drar litt for mange over en kam.

Skrevet

I følge enkelte på KG så er [insert hvilken som helst kjendis] stygg. Bare husk det, det er aldri "i følge KG", det er "i følge enkelte på KG". Altså, det er ikke engang "I følge majoriteten på KG", fordi flertallet her inne har så vidt forskjellige interesser, at de som besøker en tråd og svarer i den er oftest under 15 personer. Resten snikleser uten å legge igjen meninger. Så er to av de femten litt spissformulerte og/eller frekke.

Ikke ta deg nær av det. Forsøk å heve deg over det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...