AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei. Jeg har tidligere samlet på designvesker og har en ganske stor samling. Ting har endret seg og når gir den meg ingen glede. Blir mer uvel av tanken på at jeg har vært så materialistisk. Har lyst til å kvitte meg med mesteparten og lurer på hvilke alternativer jeg har, bortsett fra finn. Har solgt noen få igjennom finn, men det finnes så utrolig mange rare folk det at jeg kvier meg for det. Finnes det noen seriøse butikker i Norge som tar slikt i kommisjon??Anonymous poster hash: 15157...c75
A.s Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Bazar. No og bloppis.no er kanskje litt mer rettet mot folk som ser etter designervesker vil jeg si.. Vet det ikke var det du spurte om, men tror det enkelste hadde vært å selge de slik er stadig innom der selv og kikker og mange andre unge jenter og tipper jeg!
Alexandra81 Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Hvilke vesker vil du selge da? Jeg kan gjerne kjøpe noen😊😊 2
Fashionistaen Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Muligens No9. Hva med ebay? Ellers kan du jo selge gjennom Blomqvist. Det eneste er at jeg vet at man vanligvis ikke får så god pris på vesker ol. der.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 TS Noe Hermes og Chanel men primært show vesker fra LV. Vet det er andre kanaler ala finn å selge igjennom, men antar at folk er like "slitsomme" der som på finn. Men auksjonshus var jo ett godt tips!!Anonymous poster hash: 15157...c75
Gray Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 TS Noe Hermes og Chanel men primært show vesker fra LV. Vet det er andre kanaler ala finn å selge igjennom, men antar at folk er like "slitsomme" der som på finn. Men auksjonshus var jo ett godt tips!!Anonymous poster hash: 15157...c75 Lyst å legge ut navnene på LV veskene kanske? Jeg kan gjerne kjøpe av deg!
Fashionistaen Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Du kan også sende PM til meg om hvilke vesker som er tilgjengelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå