AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Tips til moteblogger som tar for seg moter for menn? Gjerne norske! Anonymous poster hash: 43bcb...4ff
Sails Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det kommer litt ann på hva du mener med herremote. Sartorial stil? Streetwear? High-Fashion? Generelt stilige og casual klær for menn? Dersom du gir et hint til hva du foretrekker eller ønsker å se så er det lettere å henvise til riktige blogger. Men som et tips til en blogg de aller fleste menn burde titte innom er http://www.manolo.se/. Etter min mening er dette den aller beste bloggen for herremote i Skandinavia. Den er veldig fokusert opp mot klassiske herreklær og en moderne tolkning av det, så det er kanskje ikke noe for alle - men det er utrolig velskrevet og informasjonsrik. Samtidig lærer man å ikke se ut som en svart sakkosekk på nasjonaldagen eller andre formelle anledninger. Endret 18. januar 2015 av Sails
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Det kommer litt ann på hva du mener med herremote. Sartorial stil? Streetwear? High-Fashion? Generelt stilige og casual klær for menn? Dersom du gir et hint til hva du foretrekker eller ønsker å se så er det lettere å henvise til riktige blogger. Men som et tips til en blogg de aller fleste menn burde titte innom er http://www.manolo.se/. Etter min mening er dette den aller beste bloggen for herremote i Skandinavia. Den er veldig fokusert opp mot klassiske herreklær og en moderne tolkning av det, så det er kanskje ikke noe for alle - men det er utrolig velskrevet og informasjonsrik. Samtidig lærer man å ikke se ut som en svart sakkosekk på nasjonaldagen eller andre formelle anledninger. Takk for svar! Manolo skal sjekkes ut. Ellers liker jeg vel den nye lumbersexualtrenden jeg leste om her på kg-forum i helgen Anonymous poster hash: 43bcb...4ff
Sails Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Hm, det gjorde det litt vanskeligere. Tumblr.com går jeg ut i fra har en masse blogger dedikert til lumbersexual, men da blir det ofte mer inspirasjonsbilder enn tekst og konkrete tips til plagg. Likevel et fint sted å starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå