AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei! Jeg har sett meg lei på å ha vondt i puppene og gå med bher som ikke passer og jeg trenger hjelp. Hvor går man i Bergen for å få hjelp til å bli målt? Jeg skal selvfølgelig kjøpe en bh, eller flere. Anonymous poster hash: f2bdf...ddc
Thorn Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 I Bergen sentrum har du Change på Exhibition, Netty på Kløverhuset og Netty i Olav Kyrres gate. Det er også en Change på Åsane Senter, personlig foretrekker jeg å gå der
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 I Bergen sentrum har du Change på Exhibition, Netty på Kløverhuset og Netty i Olav Kyrres gate. Det er også en Change på Åsane Senter, personlig foretrekker jeg å gå der Takk for svar! Da blir det en tur til Åsane Anonymous poster hash: f2bdf...ddc
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #4 Skrevet 22. januar 2015 Netty er vel de med best utvalg. Change er på bystasjonen også. Den på Nesttun senter er braAnonymous poster hash: 4e54a...3df 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Netty er vel de med best utvalg. Change er på bystasjonen også. Den på Nesttun senter er braAnonymous poster hash: 4e54a...3df Netty skal man være forberdt på at man kan få en "tøff" behandling av en av betjeningen, dersom man går inn. Ikke noe særlig når man står med puppene bar i et prøverom og helst vil storme ut. Vi er mange som ikke går til Netty, men foretrekker Elle & Elle på Nesttun senteret, eller Barock på Lagunen. Alternativt Rezepten, der de ansatte og ledelsen har god kundebehandling. Anonymous poster hash: 9cc3e...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå