Gå til innhold

Personifisering av brukere her inne.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er noe som ofte skjer her inne,og det er nysgjerrighet på andre brukere.

Post bilde,fortell hvordan du ser ut,og,hentydninger til andre tråder hvor vedkommende har skrevet ditt og datt. Og så kommer det,som jeg fikk høre :-Du er som en annen sier her,useriøs i alle debatter.

Jeg ble egentlig litt overrasket,for jeg tenker ikke så mye over hvem som skriver hva,med unntak av de få som skiller seg ut. En legger jo merke til dem,men ellers er det ikke noen som gjør seg bemerket...

Greit nok at noen mener jeg er useriøs,men jeg kan umulig fremstå som det hele tiden for noen. Jeg håper virkelig ikke det,for jeg legger faktisk noe i det jeg skriver,og svarer på som oftest!

Annet kan jeg nok være mer overfladisk på.

Er det så uvanlig,eller er ikke alle sånn?

Jeg blæser en lang masj i hvem som skriver. Om det da ikke er et personlig innlegg,-om en selv. Da prøver en jo å "se"den personen?

Ellers så er det ofte tema som er interessant,morsomt eller så dumt(sorry,det gjelder nok meg også,så..) at en ikke kan dy seg for å være ironisk.

Hvordan kan noen av dere være så opptatt av brukerne,det skjønner jeg virkelig ikke?

Når dette er skrevet,så vil jeg samtidig si at dere som sender private mails er helt ok,men jeg svarer ikke på det. Jeg er ikke typen til å shatte med folk,jeg liker å se folk fysisk. Så da er det sagt :-)

Regner med noen er enige,eller har en mening om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig med def så har ikke leg lagt merke til deg før nå og notert meg ditt nick.

Skjønner hva du sier og legger meg det på minnet.

Husk på at der er frivillig å være her inne, tråder du ike ønsker å delta i kan du styre unna. Det samme gjelder brukere som du ikke ønsker å diskutere med. Dette gjør jeg selv. Fordi jeg ikke vil bli identifisert. Derfor bruker jeg og ab funksjonen, alltid.

Men jeg synes det er vanskelig tidvis å få være med i diskusjoner, og å bli akseptert fordi jeg er ab. Men dette er ok tidsfordriv i vintermørket.

Anonymous poster hash: 04449...065

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

For å være helt ærlig med def så har ikke leg lagt merke til deg før nå og notert meg ditt nick.

Skjønner hva du sier og legger meg det på minnet.

Husk på at der er frivillig å være her inne, tråder du ike ønsker å delta i kan du styre unna. Det samme gjelder brukere som du ikke ønsker å diskutere med. Dette gjør jeg selv. Fordi jeg ikke vil bli identifisert. Derfor bruker jeg og ab funksjonen, alltid.

Men jeg synes det er vanskelig tidvis å få være med i diskusjoner, og å bli akseptert fordi jeg er ab. Men dette er ok tidsfordriv i vintermørket.

Anonymous poster hash: 04449...065

Jeg har ikke mot å være her,jeg har stor interesse av det :-)

Jeg har alltid vært mye rundt mennesker,og i alle forskjellige miljøer.

Men her på Kg ser jeg fordommer,intoleranse og mye redsel for å tørre snakke saklig om ting.

Dette er uvant og interessant for meg! Er vant til frigjorte og selvsikre mennesker,og jeg blir tildels sørgmodig,tildels overrasket over så mange ubegrunnede svar og kommentarer.

Jeg ler mye også. Noe er veldig underholdende!

Se alt som observatør iblant,og det er virkelig god humor :-)

Så er det selvfølgelig alvorligheter også. Vi sliter alle til tider,og så er det en modig sjel eller flere som setter ord på det! Sånt respekterer jeg ,og jeg ønsker ofte da å kunne si noe som trøster eller hjelper.

Det er også i slike tråder jeg selv er åpen om ting. For å fortelle at vi alle har vårt.

En er aldri alene,noensinne,og det vil jeg formidle.

Ja,som du ser,jeg liker å være her :-)

Det gir meg innblikk.

Men jeg kan være kritisk,og da skriver jeg om det bare.

Klandrer deg ikke for å ha sett meg før nå :laugh:

Skrevet

Det var vel en form for hersketeknikk noen prøvde å bruke om deg. Det er ikke sikkert det er sant at det er flere som har sagt at du virker useriøs, kan hende det bare var noe den ene brukeren fant på der og da for å få sitt eget utsagt til å virke litt mer holdbart. Kanskje han/hun var tom for argumenter og måtte komme med noe mot din person for og ikke gå helt under.

Det jeg syns er mest irriterende er brukere som setter deg i bås og tillegger deg meninger du ikke har, og helst en negativ en, på et syltynt grunnlag(du er sånn og sånn, slike som deg mener at, du tenker det side du er sånn og sånn).

Jeg syns ikke du skal bry deg om dette utsagnet til brukeren, annet enn at du kan rapportere det om du ønsker det. Noen sier mye rart og dumt.

Skrevet

Kanskje du nå forstår litt hvorfor noen ikke ønsker å skrive med nick hele tiden på kg? Fordi alt man skriver kan bli tatt ut av sammenheng og potensielt bli brukt mot deg.

Ja, nå referer jeg til en annen tråd du har laget. Hvor du ikke for ditt bare liv kunne forstå at noen ønsker å skrive innlegg som AB.

Anonymous poster hash: 7cad5...4c0

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg legger raskt merke til brukere med avatar som poster ofte. Er ikke alltid jeg leser brukernavn, men jeg kan ikke unngå å se avataren i sidesynet. Noen ganger poster vedkommende veldig bra innlegg eller veldig tullete, dette blir bare en greie man husker innimellom. Jeg bruker ikke referere til andre tråder når jeg skriver et innlegg. Hadde kanskje gjort en unntak dersom brukeren skrev "jeg hater palmetrær" 5 minutter etter å ha hevdet at palmetrær burde finnes i alle hjem.

Innlegget er ryddet slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Jeg legger merke til hvem som skriver innleggene, uten at jeg tenker så mye over det. Men det danner seg jo etterhvert mønstre når det gjelder hvem man ofte er enig og uenig i. Opplever jo at enkelte brukere ligger tett opptil meg selv i meninger, holdninger og uttrykksmåte, og tenker kanskje litt ekstra gjennom min egen holdning dersom jeg er uenig med flere av dem på en gang. Samtidig er det brukere som ytrer mye jeg aldri i verden kan kjenne meg igjen i eller si meg enig i, selv om de er helt oppriktige. Kommenterer det ikke på samme måte som du har opplevd, men annet enn å forsøke å tenke over hvorfor noen mennesker tenker som de gjør, så legger jeg overhodet ikke vekt på det de sier.

Men ja, jeg legger merke til de ulike navnene og får etterhvert en slags oppfatning av dem som person.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

De fleste har behov for å sette noen i bås. Jeg opplevde en gang å bli "forfulgt" der an AB-bruker gikk igjennom mange av mine poster og slang dritt i dem alle. Dette er jo en av grunnene til at folk poster som AB, at de ikke vil ha slike på seg.

Ellers legger man jo merke til de som poster ofte, spesielt bastante uttalelser, i de samme underforumene og de som har bilde. Det er klart at dersom noen deler veldig personlige ting og så starter en tråd uten å nevne de samme tingene selv om de er relevant, så vil andre trekke det frem.

Anonymous poster hash: c4189...7e6
  • Liker 2
Skrevet

De fleste har behov for å sette noen i bås. Jeg opplevde en gang å bli "forfulgt" der an AB-bruker gikk igjennom mange av mine poster og slang dritt i dem alle. Dette er jo en av grunnene til at folk poster som AB, at de ikke vil ha slike på seg.

Ellers legger man jo merke til de som poster ofte, spesielt bastante uttalelser, i de samme underforumene og de som har bilde. Det er klart at dersom noen deler veldig personlige ting og så starter en tråd uten å nevne de samme tingene selv om de er relevant, så vil andre trekke det frem.

Anonymous poster hash: c4189...7e6

Å det er så irriterendes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...