AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 kjæresten har slettet loggen på mobilen, men når jeg så på listen over nettdata (hjalp han med noe innstillinger på telefonen) så jeg flere datingsider? Har han vært inne på det og slettet loggen, men at informasjonen fra nettstedet ikke blir slettet ved vanlig logg-sletting? Anonymous poster hash: 206cc...1af
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 hvordan så du dette? Anonymous poster hash: 94aad...434
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 hvordan så du dette? Anonymous poster hash: 94aad...434 Var inne på innstillinger, også under safari gikk jeg på "avansert" også stod det nettleserdata, også sidenavn og antall KB brukt på den aktuelle siden.. Den ene datingsiden var nesten hundre KB på, så tydelig at han evt har vært inne MYE! Men loggen var nyslettetAnonymous poster hash: 19158...bd5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg gikk inn på min egen iphone nå for å sjekke litt. Det kom opp utrolig mange sider jeg aldri kan huske å ha vært innom engang!! Kom også opp sider jeg ikke aner hva er, men kan selvfølgelig være noe jeg har vært borti. Men blant disse er det også noen nettsider jeg vet jeg ofte er innom, som kvinneguiden og blogg.no (disse var overraskende veldig langt nede på listen!!) Synes du bare skal spørre han rett ut jeg. Er ikke sikkert det betyr noe. Nordstrom.com var nr 4 etter youtube, google og paypal - har bare besøkt nordstrom EN eneste gang! Så det at det er mange kb der betyr tydeligvis ikke at man har vært inne på nettstedet mye.. Vet ikke om det hjalp deg noe særlig, men som sagt - plager det deg, ta det opp med han Ubehagelig å gå med slike tanker i hodet! Anonymous poster hash: 94aad...434 1
Lulilelu Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Selv om det står en datingside der så trenger det ikke å bety at han har vært inne på siden selv. Det kan fint bare bety at han har kommet borti en reklame når han har vært inne på annen side eller på an app. 100 kb er ikke mye for en slik side. Det er veldig forskjellig hvor mye en side krever. Det er fullt mulig at det står over 100 kb bare man har vært på en side 1 gang. Du får følge med å se om den aktuelle siden øker i antall kb femover 1
Erazor Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Synes du bør spørre rett ut. Dersom du synes at du ikke kan gjøre det, bør du spørre deg selv om forholdet du er i egentlig er sunt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå