Gå til innhold

Klær til date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen!

Jeg er ei dame på 25. Skal hjem til en mann på middag i morgen, har møtt han litt før jul, og vi har en god kjemi. Det har ikke skjedd noe fysisk mellom oss enda, og jeg er litt usikker på om vi er bare venner eller om det er noe mer. Jeg vil mer isåfall.

Spørsmålet mitt er: Hva bør jeg ha på?? Syns det er vanskelig å vite hvor mye

jeg skal pynte meg, hvor flørtete antrekket mitt skal være..osv.

Jeg vil ikke bare få han til sengs liksom, jeg vil at det skal bli oss to!

Takk! :)

Anonymous poster hash: 800d4...398
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på, er det en middag med bare dere to, eller flere? Hvordan type er han ellers , er han casual eller mer uptight? Er dere i jobb/ studenter? Prøver se for meg livssituasjonen litt! Men kanskje jeans , en fin topp/ genser og pumps/ noen høye hæler? Bare litt klassisk og enkelt? :) og sminke deg fint :)

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg hadde tatt på meg noe halvpent - sannsynligvis et skjørt og en pen topp med en cardigan til. Når jeg skal hjem til noen for første gang kler jeg meg alltid lag-på-lag fordi jeg ikke vet om de har det varmt eller kaldt hjemme.

Det viktigste er at du har på deg noe du føler deg komfortabel og fin i. Hvilket antrekk er det som får deg til å rette deg litt ekstra i ryggen?

Husk en liten pung med mascara, pudder, sminkefjerner og tannbørste. Du vet...just in case du ikke våkner hjemme dagen etterpå.

Masse lykke til!

Skrevet

TS her! :)

Vi er i jobb begge to. Og begge ganske avslappa typer, er glad i naturen.

Det er bare vi to ja.

Lurt med lag på lag!! :)

Anonymous poster hash: 800d4...398
Skrevet

Da er vi enige om halvpynta :) Enig i det om å ta på seg noe man vet man føler seg bra i! Tror det blir supert! :)

Skrevet

Jeg hadde brukt en hverdagskjole med cardigan og halvtykk strømpebukse til! Komfortabelt og samtidig feminint!

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Kommer litt an på, er det en middag med bare dere to, eller flere? Hvordan type er han ellers , er han casual eller mer uptight? Er dere i jobb/ studenter? Prøver se for meg livssituasjonen litt! Men kanskje jeans , en fin topp/ genser og pumps/ noen høye hæler? Bare litt klassisk og enkelt? :) og sminke deg fint :)

Signerer på denne.

Så gøy med dating!

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...