Gå til innhold

Å være hekta på en fyr:Hvordan komme seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her igjen da,og sjekker fb-profilen hans for å se om han har fått noen nye jentevenner eller likt bilder av andre damer.Jeg sjekker også kompisenes fb-kontoer for å prøve å finne ut om han er med dem,eller om det finnes nye bilder av ham.Jeg sjekker også profilen hans på ulike datingsider vha.en falsk profil,for å prøve å se om han er online i kveld.Da er han ihvertfall hjemme og ikke med noe ny dame...

Som dere skjønner er jeg hekta.Selv om denne mannen bahandlet meg dårlig og det var JEG som avsluttet kontakten,er en del av meg fortsatt forelsket i ham,og redd han skal finne lykken med noen andre.Det hele er så patetisk,jeg vet..Jeg har aldri oppført meg som dette før,men aldri vært så forelsket før heller.

Hvordan kom dere over en hekt?

Mange vil vel foreslå sletting av tlf.nr og fb-vennskap men jeg synes særlig det sistnevnte vil fremstå som så bittert...Jeg kontakter han aldri,så han vet ingenting om at jeg "stalker" ham.

Anonymous poster hash: 759c8...f62
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er dere?

Anonymous poster hash: b37d6...33e
Skrevet

Hvor gammel er dere?

30-årene

Skrevet

Jeg holdt på sånn med en jeg likte før. Konstant inne på profilen hans, sjekket vennene hans sin profil, av samme grunn som du. Ødela for å få kontakt med andre og, da jeg brukte store tider av festen på å sjekke facen hans på mobil, lånte folk sin pc hjemme hos dem for å inn å sjekke -_- . I dag er jeg ikke intr. i fyren så driter jeg i..
Men liker en ny nå, og jeg ser hvor lenge det er siden han var aktiv, om han har likt bilder av andre jenter jeg ikke har på vennelisten, eller i det hele tatt kommentert noe hos dem. men jeg sluttet..nettopp fordi, at jeg er redd for å bli "oppdaget". Hva skulle disse jentene tro dersom facebook skulle blotte informasjonen? slik at de ser hvor ofte jeg har vært på siden dems?! så jeg sluttet, så slipper jeg å føle meg som er creepy stalker.

Anonymous poster hash: 0f427...5e8
Skrevet

Hm, ingenting som er rett å si i en sånn sitausjon, jeg har det nøyaktig som deg, bortsett fra at her er mannen barnslig nok til å ha blokket meg og diverse... Fryktelig slitsomt, og jeg stalket han vel ikke, men savnet er ufattelig stort. Lenge siden det ble slutt?

Skrevet

Shit, jeg har det på samme måte som deg. Ble kjent med en gutt i fjor tidlig sommer, og har blitt hekta på han siden. Jeg sjekker hvilke bildr han har likt, og hvem han henger med osv.. tenker og dagdrømmer om han hver eneste dag.. Er ganske slitsomt.

Anonymous poster hash: e62d3...61c
Skrevet

Hm, ingenting som er rett å si i en sånn sitausjon, jeg har det nøyaktig som deg, bortsett fra at her er mannen barnslig nok til å ha blokket meg og diverse... Fryktelig slitsomt, og jeg stalket han vel ikke, men savnet er ufattelig stort. Lenge siden det ble slutt?

Uff :( Vi var aldri sammen offisielt.Det var så utrolig mye ubestemthet og vingling fra hans side.Til slutt gikk jeg lei av å vente (vi hadde da datet i over 1 år).

I fjor høst ga jeg beskjed at vi heller fikk være venner fra nå av.Han har kontaktet meg en del ganger etter dette,spurt hvordan det går ,gratulert meg med dagen,ønsket meg god jul osv..Jeg har svart de gangene han tar initiativ til å prate men ellers har jeg klart å holde meg unna og ikke tatt kontakt.Men stalking driver jeg altså med:( klarer å ta meg sammen enkelte dager heldigvis,men føler meg veldig patetisk:(

Skrevet

Jeg holdt på sånn med en jeg likte før. Konstant inne på profilen hans, sjekket vennene hans sin profil, av samme grunn som du. Ødela for å få kontakt med andre og, da jeg brukte store tider av festen på å sjekke facen hans på mobil, lånte folk sin pc hjemme hos dem for å inn å sjekke -_- . I dag er jeg ikke intr. i fyren så driter jeg i..

Men liker en ny nå, og jeg ser hvor lenge det er siden han var aktiv, om han har likt bilder av andre jenter jeg ikke har på vennelisten, eller i det hele tatt kommentert noe hos dem. men jeg sluttet..nettopp fordi, at jeg er redd for å bli "oppdaget". Hva skulle disse jentene tro dersom facebook skulle blotte informasjonen? slik at de ser hvor ofte jeg har vært på siden dems?! så jeg sluttet, så slipper jeg å føle meg som er creepy stalker.

Ja,tanken på at jeg skulle bli avslørt som snoker er ganske avskrekkende.

Skrevet

Uff :( Vi var aldri sammen offisielt.Det var så utrolig mye ubestemthet og vingling fra hans side.Til slutt gikk jeg lei av å vente (vi hadde da datet i over 1 år).

I fjor høst ga jeg beskjed at vi heller fikk være venner fra nå av.Han har kontaktet meg en del ganger etter dette,spurt hvordan det går ,gratulert meg med dagen,ønsket meg god jul osv..Jeg har svart de gangene han tar initiativ til å prate men ellers har jeg klart å holde meg unna og ikke tatt kontakt.Men stalking driver jeg altså med:( klarer å ta meg sammen enkelte dager heldigvis,men føler meg veldig patetisk:(

Hvorfor tar han fremdeles kontakt med deg tror du? Har han sagt hva han vil?

Anonymous poster hash: e62d3...61c

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du har INGEN andre valg enn sletting og blokkering. Det du holder på med nå er selvplaging.

• Liker 4
Skrevet

Vet liksom ikke hva jeg skal si, siden vi har det relativt likt... Bortsett fra at her så var jeg og min x sammen i to år, og jeg var vandt til at han alltid "kom tilbake" de gangene vi hadde kranglet og gjort det slutt osv, men denne gangen gjør han tydligvis ikke det, og har blokkert meg isteden, svarer ikke på meldinger.... Har du spurt han hva han vil? Og tenker du ikke innimellom at dere kanskje ikke burde være venner?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Idiotavgjørelse. Alt eller ingenting!

• Liker 1
Skrevet

Vet liksom ikke hva jeg skal si, siden vi har det relativt likt... Bortsett fra at her så var jeg og min x sammen i to år, og jeg var vandt til at han alltid "kom tilbake" de gangene vi hadde kranglet og gjort det slutt osv, men denne gangen gjør han tydligvis ikke det, og har blokkert meg isteden, svarer ikke på meldinger.... Har du spurt han hva han vil? Og tenker du ikke innimellom at dere kanskje ikke burde være venner?

Jo det var veldig dumt av meg å si at vi kunne være venner,for da kan han jo dukke opp igjen i tide og utide.Og hver gang han dukker opp kommer følelsene jeg har for ham tilbake for fullt :( Har ikke nevnt dette til han nei.Vet han var skuffet da jeg gjorde det "slutt",men følte det var det eneste rette.

Skrevet

Idiotavgjørelse. Alt eller ingenting!

Ja,ser den nå:( Har veldig mye omsorgsfølelser og sympati for ham,da han har vært igjennom mye og sliter litt psykisk.Det var derfor jeg skrev vi kunne være venner.Samtidig skal jeg jo innrømme at jeg også gjorde for å slippe å fremstå som en såret og bitter kjerring.No hard feelings liksom.Det slår tilbake på meg selv nå :(

Skrevet

Jo det var veldig dumt av meg å si at vi kunne være venner,for da kan han jo dukke opp igjen i tide og utide.Og hver gang han dukker opp kommer følelsene jeg har for ham tilbake for fullt :( Har ikke nevnt dette til han nei.Vet han var skuffet da jeg gjorde det "slutt",men følte det var det eneste rette.

Kanskje du da bare må kutte helt? For godt? Du sliter kun ut deg selv, tro meg, styrt med dette leeeenge selv- og selvom jeg antakeligvis vet han ikke er interessert i meg på den måten, så overbeviser jeg meg daglig om at han er det likevel, og det er bare jeg som taper på det.. Han bryr seg jo ikke om hva du føler og tenker, om det du skriver.

Skrevet

Kanskje du da bare må kutte helt? For godt? Du sliter kun ut deg selv, tro meg, styrt med dette leeeenge selv- og selvom jeg antakeligvis vet han ikke er interessert i meg på den måten, så overbeviser jeg meg daglig om at han er det likevel, og det er bare jeg som taper på det.. Han bryr seg jo ikke om hva du føler og tenker, om det du skriver.

Det er sant,jeg skal prøve fra nå av.Har klart å holde meg unna snoking i flere uker sammenhengende før jul så jeg vet jeg kan klare det..

Skrevet

Det er sant,jeg skal prøve fra nå av.Har klart å holde meg unna snoking i flere uker sammenhengende før jul så jeg vet jeg kan klare det..

Vi kan prøve å gå videre sammen? :fnise:

Skrevet

Vi kan prøve å gå videre sammen? :fnise:

Ok. Fra nå av ingen snoking :)

Skrevet

Ok. Fra nå av ingen snoking :)

Og ingen "sitte å tenke på han hele dagen, dagdrømme og forvente en fremtid"????

• Liker 1
Skrevet

meg som svarte lenger opp her.. jeg brukte også foreldrene mine sin facebook til å gå inn på profilen til en annen jente jeg var redd for at han holdt på med..jeg mange sider ned for å få med meg alt. så måtte jeg gå gjennom på nytt for å sjekke om jeg ikke har vært uheldig og trykt på noen "liker" knapp eller andre ting som kunne gitt spor :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...