AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jepp. Når det gjelder forelskelser, har det av en eller annen grunn ALDRI kommet på tale å fortelle det til noen som helst. Men etter å ha vært det i 4 år, og vi var på hverandre i fylla hele tiden, men aldri i edru tilstand, måtte jeg til slutt ha et svar. jeg bare MÅTTE få virkeligheten i stedet for å gå i håp og drømmeland. til slutt tok bare tålmodigheten slutt..man blir lei av å håpe og må ha et svar. Så, jeg fikk ikke noe svar hos den fyren, men han er glemt for 100 år siden. Så, gjelder det en jeg liker nå.. vi har kontakt. men jeg har så mye sterkere følelser for han. men vi står liksom bare på stedet hvil, og jeg føler...at det er på tide med en åpning? Kan jeg bli hatet for dette? er redd for at jeg skal miste ham på en måte...at han skal finne det ubehagelig. men vil det lette hjertet? Og når denne trangen blir så sterk, at noe som var uaktuelt, blir så aktuelt.. er det egoet som slår til? er det virkelig så sterkt? Anonymous poster hash: 76796...bbd
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Det er alltid en fare for å bli avvist når du står frem med følelser for noen. Det er en del av livet. Men, hvis du aldri sier noe, hva da? Da bli du bare vandrende rundt i en mellomfase og kaster bort tiden din. Hvis du vil at noe skal skje i livet ditt, så må du ta initiativ til at det skal skje. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Det er alltid en fare for å bli avvist når du står frem med følelser for noen. Det er en del av livet. Men, hvis du aldri sier noe, hva da? Da bli du bare vandrende rundt i en mellomfase og kaster bort tiden din. Hvis du vil at noe skal skje i livet ditt, så må du ta initiativ til at det skal skje. At følelsene ikke er gjensidige, er ikke største frykten. men er det vanlig at han finner det ubehagelig, og kan panikk blokkere og kutte meg helt ut? har selv hatt en som fortalte sine følelser for meg, jeg hadde ikke gjensidig, men vi fortsatte å være venner. Anonymous poster hash: 76796...bbd
Gjest brutal_mann Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 At følelsene ikke er gjensidige, er ikke største frykten. men er det vanlig at han finner det ubehagelig, og kan panikk blokkere og kutte meg helt ut? har selv hatt en som fortalte sine følelser for meg, jeg hadde ikke gjensidig, men vi fortsatte å være venner. Anonymous poster hash: 76796...bbd Og så om han blokker deg ut, hva så? Om det skjer så vil det skje uansett. Det er bare et spørsmål om tid.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Og så om han blokker deg ut, hva så? Om det skjer så vil det skje uansett. Det er bare et spørsmål om tid. at han vil blokkere meg uansett hva som skjer? Anonymous poster hash: 76796...bbd
Noope Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Skjønner ikke greia med å blokkere folk. Det er så drama-queen/king. For et sykt sosialt-media-drama... Hvis noen stalker eller tar masse kontakt kan man blokkere. Jeg har aldri blokkert noen bare "for fun". 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Synes du overdramatiserer veldig. Prøv å roe litt ned. Anonymous poster hash: 0a595...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Synes du overdramatiserer veldig. Prøv å roe litt ned. Anonymous poster hash: 0a595...5e6 jeg (ts)? hva overdramatiserer jeg ? jeg tar ikke hele tiden kontakt..vi tar begge initiativ. men jeg er livredd for å være masete. men jeg er i ferd med å sprekke, jeg må få fortalt følelsene. er det feil da? en annen fortalte om sine følelser for meg, og jeg blokkerte ikke han av den grunn.. Anonymous poster hash: 76796...bbd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Jeg synes ikke du skal "sprekke" for han. Men heller at du føler deg forsiktig frem. Du kan jo først observere han en stund, se om han viser noen tegn på å være interessert i deg. Hvis ikke, så er det lurt å la være å fortelle det. Anonymous poster hash: 0a595...5e6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Jeg synes ikke du skal "sprekke" for han. Men heller at du føler deg forsiktig frem. Du kan jo først observere han en stund, se om han viser noen tegn på å være interessert i deg. Hvis ikke, så er det lurt å la være å fortelle det. Anonymous poster hash: 0a595...5e6 hvorfor er det lurt å la være og fortelle det? Anonymous poster hash: 76796...bbd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 er ikke altid lett å se om noen er intressert da? Anonymous poster hash: 76796...bbd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Vet du ikke om han liker deg? Hva slags forhold er dette. kun nettbasert? Anonymous poster hash: 82d23...98b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 hvorfor er det lurt å la være og fortelle det? Anonymous poster hash: 76796...bbd Hvis det er sannsynilg at han ikke føler det samme tilbake, så blir det jo pinlig, ville jeg syntes. Anonymous poster hash: 0a595...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå