WubWub Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Hei jeg heter WubWub og jeg kan anbefalle på det varmeste at mødre kjøper seg en kettlebell kule å trene litt med hver morgen. Viser til et greit kettlebell oppsatt for nybegynner mødre her : Videre så vil jeg anbefalle kreatin, ja til tross for at du kanskje ikke pomper så mye jern. Kreatin kosttilskudd øker faktiskt hjernes kognetive fonksjoner å hjelper mot diabetes, http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/creatine-isnt-just-for-building-muscle get in shape women :D kettlebell og kreatin er nøkkelen til et langt og sunt liv !
Avalon Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Ryddet for avsporinger samt svar på dette. Tråden flyttes til Kosthold og trening. - Avalon, mod
MarianneE Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Fy fader, du gir deg ikke skjønner jeg! 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Du kommer aldri til å få deg annet enn nettvenninner Anonymous poster hash: 8ede9...afa
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Kreatin hjelper på "hjernes kognetive fonksjoner", ja? Kanskje du burde innta litt selv, da? Anonymous poster hash: 9dbf8...526 2
MarianneE Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Men, hvorfor gjelder dette kun mødre? Hvorfor anbefaler du ikke dette også til fedre? Onkler? Lærere under 35? Kokker? Hundeeiere? Your topic is getting old and borring.... 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Jeg, som kettlebellinstruktør, vil heller anbefale en time på et senter - der har du bedre sjangs til å lære teknikk, og du får øvelser som bruker større deler av kroppen og er litt mer fuksjonelle enn å curle med en kettlebell.. Anonymous poster hash: 36877...1d8 2
MarianneE Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Jeg, som kettlebellinstruktør, vil heller anbefale en time på et senter - der har du bedre sjangs til å lære teknikk, og du får øvelser som bruker større deler av kroppen og er litt mer fuksjonelle enn å curle med en kettlebell.. Anonymous poster hash: 36877...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå