Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg heter WubWub og jeg kan anbefalle på det varmeste at mødre kjøper seg en kettlebell kule å trene litt med hver morgen.

Viser til et greit kettlebell oppsatt for nybegynner mødre her :

Videre så vil jeg anbefalle kreatin, ja til tross for at du kanskje ikke pomper så mye jern. Kreatin kosttilskudd øker faktiskt hjernes kognetive fonksjoner å hjelper mot diabetes,

http://www.schwarzenegger.com/fitness/post/creatine-isnt-just-for-building-muscle

get in shape women :D kettlebell og kreatin er nøkkelen til et langt og sunt liv !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for avsporinger samt svar på dette.

Tråden flyttes til Kosthold og trening.

- Avalon, mod

Skrevet

Fy fader, du gir deg ikke skjønner jeg!

• Liker 3
Skrevet

Du kommer aldri til å få deg annet enn nettvenninner :P

Anonymous poster hash: 8ede9...afa

Skrevet

Kreatin hjelper på "hjernes kognetive fonksjoner", ja? Kanskje du burde innta litt selv, da?

Anonymous poster hash: 9dbf8...526
  • Liker 2
Skrevet

Men, hvorfor gjelder dette kun mødre?

Hvorfor anbefaler du ikke dette også til fedre? Onkler? Lærere under 35? Kokker? Hundeeiere?

Your topic is getting old and borring....

• Liker 4
Skrevet

Jeg, som kettlebellinstruktør, vil heller anbefale en time på et senter - der har du bedre sjangs til å lære teknikk, og du får øvelser som bruker større deler av kroppen og er litt mer fuksjonelle enn å curle med en kettlebell..

Anonymous poster hash: 36877...1d8
  • Liker 2
Skrevet

Jeg, som kettlebellinstruktør, vil heller anbefale en time på et senter - der har du bedre sjangs til å lære teknikk, og du får øvelser som bruker større deler av kroppen og er litt mer fuksjonelle enn å curle med en kettlebell..

Anonymous poster hash: 36877...1d8

:5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...