Julie:) Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg er helt nybegynner men syns det høres ut som en glimrende ide for å få i seg mer frukt og grønt og skal nå gå til innkjøp av en juicer. Har sett litt på nettet og det er jo mye forskjellig å velge mellom! Er det noen som har noen tips? Også skjønner jeg at det er ikke bare bare, har lest noen artikler om dette de siste dagene og det er mye tips og råd om hvilke grønnsaker og frukt som skal brukes på ulike måter... Så da ønsker jeg meg noen gode idiotsikre oppskrifter med metode som inneholder både frukt og grønnsaker. Sikker på at det er mange her som har gode tips til en nybegynner
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Vi har juicer og den brukes ikke ofte. For det første skal det ganske mye frukt og grønt til før man får et glass juice. For det andre bråker maskinen noe helt for jævlig og det er et helvete å rengjøre den. Jeg er ikke så glad i gulrot, så vi har holdt oss mest til type eple/pære/appelsin med innslag av rødbet og sellerirot. Anonymous poster hash: 4b93f...455
Julie:) Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2015 Høres ikke ut som du har noen god juicer! Jeg kjøpte meg en jeg da, måtte bare teste ut og syns det er helt fantastisk! Den er grei å rengjøre, også har jeg funnet noen oppskrifter som er veldig gode! Ja det går en del frukt og grønt, men det skal jo i kroppen min så det er jo det som er bra Kjøper inn en god del av dette fra før av og det er det verdt! Har kjøpt inn noen plastbeholdere så jeg kan lage opp litt og sette i kjøleskapet og det er jo gjort på noen få minutter. Jeg håper jeg blir flink til å bruke denne jevnt og trutt:)
Gjest daisydaisy Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Regner med at du over er TS, og at du derfor ikke ønsker anbefalinger på juicer men oppskrifter? Jeg har juicer, og var veldig fornøyd med disse to kombinasjonene: - Appelsin, gulrot og rød paprika. - Appelsin, gulrot, rødbeter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå