MariahMarielle Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg har dessverre vært en av en rekke som har vært misfornøyd med Ski Brudesalong. Jeg hadde bestilt time for prøving av kjoler der og de glemte å si at utrolig mange kjoler var på en messe. Jeg fant en som jeg var nesten fornøyd med men det var noe merkelig med kjolen, jeg spurte om den skulle være sånn og hun fortalte at joda det skulle den. Det viste seg senere, da jeg tok den i øyesyn så var den raknet slik at en av foldene hang. Jeg fikk bare lov å prøve fire kjoler, for ellers ville jeg bli overmannet av usikkerhet sa hun. (!!!!) Dette var første butikken jeg var hos og for meg var det viktig å finne hvilken fasong jeg kledde før jeg kunne begynne å se etter ulike modeller i den fasongen. Vi ble nærmest kastet ut etter fire kjoler, jeg tror hun skulle ha lunch. Men ikke før hun hadde baktalt alle andre brudesalonger. For DE hadde absolutt det aller, aller beste av både sko og slør og kjoler. Hun virket helt utenfor hun som stod der, hadde ikke peiling og det ble opp til meg og venninnen min å rote frem kjoler. Jeg var veldig heldig og fant en kjole et annet sted hvor de hadde utmerket service så da gikk de glipp av et salg på atten tusen kroner på Ski. Bare fordi de behandler kunder som de gjør. Da jeg skulle gifte meg i området spurte jeg om det gikk an å bruke dem for klargjøring av kjole. Min innleide sminkør skulle komme og frisøren som de brukte skulle stelle håret til meg, brudepikene og forlovere. De sa at det var vanskelig fordi jeg ikke hadde kjøpt kjolen der. De var direkte uhøflige og sure og jeg burde allerede skjønt at jeg skulle ha skygget unna. Men det gjorde jeg ikke. (Det er helt greit at man bare har dette tilbudet til betalende kunder, men det går likevel an å svare på en hyggelig måte.) De skulle likevel undersøke og ringe meg opp igjen. Jeg forsøkte flere ganger å få et svar fra dem men de nølte hele tiden. Jeg følte at i og med at bryllupsdagen nærmet seg så måtte jeg ha et klart ja eller nei og fikk til slutt et aller nødigst ja. De hadde skrytt voldsomt av den behandlingen bruden fikk på dagen sin, det var ikke måte på hvor flott det skulle være, men champagne og lunch og frisøren og sminkøren DE brukte var jo også vant til å sminke de på nrk. Det var en egen etasje som var min til rådighet hvor jeg skulle være med følget mitt på den store dagen før bryllupet og de skulle dampe kjolen og alt skulle være tenkt på slik at jeg bare kunne sitte å nyte timene frem til brylluppet. å Vel, for å si det slik så var denne champagnelunchen en cola light og en baguette. Frisøren satte sløret mitt så fast i håret ved hjelp av strikk og fletter at jeg brukte halve bryllupsnatten på å få det av meg. Vurderte til slutt å barbere av meg håret for å bli kvitt sløret. De visste ikke hvordan man skulle snøre en kjole igjen, så det ble gjort ekstremt stygt gjort noe som jeg ikke så før bryllupsbildene kom. Den satt også alt for løst. De skulle liksom hjelpe meg med kjolen og brudepikene men sto der å bare så på hele tiden mens jeg måtte kle på begge brudepikene. Ingen passet tiden av dem så vi holdt på å komme for sent til kirken og det ble et helsikes stress på slutten. Lyset er så dårlig i den etasjen man skal være så det er vanskelig å få til riktig sminke. I og med at det både tas bilder utendørs og innendørs er det viktig at man har riktig lys å legge makeup på. Vi klarte til slutt å finne en krok. Jeg ville nok aldri turd å bruke hun Ski brudesalong mener jeg skulle ha brukt. da sminking av nrk kjendiser i et studio med sterke lamper er litt annerledes enn brudesminke. Denne etasjen vi skulle kunne "kose og slappe av på" var et stort bord med harde kjøkkenstoler, bare så det er sagt. Vi satt der fra klokken åtte om morgenen og frem til ett. Klarte knapt å gå etter å ha sittet på de stolene i så mange timer. Rene torturen. Det var vår oppgave å åpne døren for noen kunder som skulle komme innom tidlig den dagen også. Det var så dårlig så dårlig service som det overhodet gikk an å få. Jeg betalte tross alt ekstremt mye for den såkalte champagnelunchen og hadde med egen sminkør men endte opp med å gjøre alt selv. Jeg hadde nok kunnet fått en langt mere behagelig, hyggelig og avslappende dag hvis jeg hadde vært hjemme tror jeg. Jeg har snakket med Ski Brudesalong i ettertid men de har stilt seg helt uforstående til hva jeg fortalte dem, noe som kanskje igjen gjenspeiler hvordan de driver stedet. Jeg vil nok anbefale folk å tenke seg to ganger om før de bestiller en slik deal som jeg ble lovet. Jeg vil tro at man kan ordne noe som blir ti ganger mer hyggelig, avslappende og profesjonellt ved å gå sammen med noen venninner, alliere seg med frisør og sminkør og en som har dampjern. Da kan man få en så mye hyggeligere start på den store dagen. Heldigvis, selv om starten på dagen var ren og skjær helvete, så klarte Ski brudesalong ikke å ødelegge dagen. Jeg hadde århundredes bryllup, det snakkes ennå om det. Alt annet gikk som planlagt, jeg fant brudekjolen over alle kjoler, vi hadde en nydelig vielse helt utenom det vanlige og festen etterpå var morsomt og minnerik. Og det aller, aller viktigste var at jeg fikk et ja fra verdens flotteste godeste, snilleste mann.
Maline Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Uff, hørtes ikke ut som en god opplevelse. Jeg har prøvd kjoler på Ski brudesalong, men det må ha vært noen andre som jobbet der enn da du var der. De var veldig hyggelige, og det var ingen begrensning på kjoler jeg kunne prøve. Og ikke noe dårlig tid heller. Så min erfaring å prøve kjole er bare positiv.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Jeg kjenner heller ikke igjen beskrivelsen din i det hele tatt.... Var fornøyd med hele opplegget. Anonymous poster hash: 03f6c...4a2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Jeg kjenner heller ikke igjen beskrivelsen din i det hele tatt.... Var fornøyd med hele opplegget. Anonymous poster hash: 03f6c...4a2 Stusser også over detaljene du skriver. De har feks sofa til å sitte i oppe, og ikke kjøkkenstoler.. ++ Virker jo nesten som du har en agenda mot de Anonymous poster hash: 03f6c...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Jeg sluttet helt å tro på TS i siste avsnitt : Heldigvis, selv om starten på dagen var ren og skjær helvete, så klarte Ski brudesalong ikke å ødelegge dagen. Jeg hadde århundredes bryllup, det snakkes ennå om det. Alt annet gikk som planlagt, jeg fant brudekjolen over alle kjoler, vi hadde en nydelig vielse helt utenom det vanlige og festen etterpå var morsomt og minnerik. Og det aller, aller viktigste var at jeg fikk et ja fra verdens flotteste godeste, snilleste mann. Det lyser troll for meg, øitt synd art det skal gå utover en salong Anonymous poster hash: 6e5a6...478
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Jeg var der for 12 år siden. En tragisk opplevese. Gikk aldri tilbake.Anonymous poster hash: 14248...a5c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Jeg var der for 12 år siden. En tragisk opplevese. Gikk aldri tilbake.Anonymous poster hash: 14248...a5c De fleste trenger heldigvis ikke å komme tilbake til en brudesalong Og hvis du ikke tror at man kan endre seg på 12 år, er du någet langsint Anonymous poster hash: 03f6c...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 De fleste trenger heldigvis ikke å komme tilbake til en brudesalong Og hvis du ikke tror at man kan endre seg på 12 år, er du någet langsint Anonymous poster hash: 03f6c...4a2 Langsint fordi jeg husker 12 år tilbake og derfor svarer i en tråd på KG? Ble faktisk ikke sint den gangen heller. Jeg bare konstaterete at det besøket var bortkastet tid, og kjøpte kjolen min et annet sted.Anonymous poster hash: 14248...a5c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Synes det er frekt av deg å be om å få bruke dem på bryllupsdagen når du ikke kjøpte kjole der! Så jeg må desverre si at jeg mistet litt sympati med deg.Anonymous poster hash: f781a...3e5 2
Jolene Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Jaja, velkommen til Ski Har også hørt mye rart om den salongen der...
*Emma* Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Har hørt positive ting om salongen. Høres ikke ut som din opplevelse var noe ålreit, men jeg skjønner faktisk veldig godt at de ikke vil styre med en kjole du har kjøpt ett annet sted. At den ikke ble knytt skikkelig eller stramt nok kan jo rett og slett komme av at de ikke kjente kjolen og visste hvordan den burde sittet. Det er ganske nye eiere der, så vidt jeg vet, så at det var dårlig for 12 år siden har igrunn lite med saken å gjøre (Eller det sier ingenting om situasjonene dag )
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #12 Skrevet 22. januar 2015 Det er ganske nye eiere der, så vidt jeg vet, så at det var dårlig for 12 år siden har igrunn lite med saken å gjøre (Eller det sier ingenting om situasjonene dag ) Det var jeg som skrev at jeg båt der for 12 år siden, og jeg er ikke TS. Hold tungen rett i munnen nå Jeg var bare innom for å se på kjoler for første gang, og ble behandlet på en slik måte at jeg gikk raskt igjen og kom aldri tilbake. Anonymous poster hash: 14248...a5c
Gjest Anubiel Skrevet 22. januar 2015 #13 Skrevet 22. januar 2015 Jeg var der og prøvde kjole i fjor og hadde det utrolig hyggelig. Fikk prøve alle kjoler jeg ville, de var kjempebehjelpelige med å finne det jeg ville ha og utstyr som kunne passe til. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din! Begge jentene som eier salongen er utrolig serviceinnstilte. Jeg endte ikke en gang opp med å kjøpe kjole der - jeg sa i fra i begynnelsen av timen at jeg nok ikke kom til å kjøpe kjole i dag, fordi jeg ville se flere steder før jeg bestemte meg, men likevel ga de topp service
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #14 Skrevet 22. januar 2015 Jeg var der og prøvde kjole i fjor og hadde det utrolig hyggelig. Fikk prøve alle kjoler jeg ville, de var kjempebehjelpelige med å finne det jeg ville ha og utstyr som kunne passe til. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din! Begge jentene som eier salongen er utrolig serviceinnstilte. Jeg endte ikke en gang opp med å kjøpe kjole der - jeg sa i fra i begynnelsen av timen at jeg nok ikke kom til å kjøpe kjole i dag, fordi jeg ville se flere steder før jeg bestemte meg, men likevel ga de topp service Samme erfaring som deg. Anonymous poster hash: ef48a...f78
*Emma* Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 Det var jeg som skrev at jeg båt der for 12 år siden, og jeg er ikke TS. Hold tungen rett i munnen nå Jeg var bare innom for å se på kjoler for første gang, og ble behandlet på en slik måte at jeg gikk raskt igjen og kom aldri tilbake.Anonymous poster hash: 14248...a5c Jeg forsto godt at det ikke var TS som sa det. Det sa jeg heller ikke;) Jeg kunne selvfølgelig skrevet: OG til deg som forteller om en opplevelse for 12 år siden........ (Poenget var vel at jeg mente at akkurat din opplevelse ikke er relavant for dagens situasjon da de ikke driver lenger. At de nye eierne kan være like dårlige som de forrige er selvfølgelig fullstendig mulig )
bettsa Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Jeg brukte ski brudesalong da jeg giftet meg og jeg var veldig fornøyd. jeg har ikke så mye sympati for deg, du kjøpte jo kjolen et annet sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå