Gjest Veritaserum Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Har bestilt Panto-3. Hvor lang tid før jeg ser noe fremgang? Noen som vet hvor de selger ricinolje? Sett noen har snakket om det, men aner ikke hva det heter på Norsk, og om det er å få tak i Norge... Endret 17. januar 2015 av Veritaserum
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 lakserolje. Fås på apotek. Eller på Iherb
Gjest Veritaserum Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 lakserolje. Fås på apotek. Eller på Iherb hva heter det på iherb?
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Du bør ikke bruke den i håret alene. Den er visst nærmest umulig å vaske ut. Den blandes ut med lettere oljer. Se youtube. Jeg bruker den på bryn hver natt og noen ganger på vipperøtter. Har sett resultater på brynene men det tok nesten 1 år før jeg så forskjell.
Kira-delta Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Risinusolje eller castorolje som tidligere nevnt, jeg bestiller fra iherb og har kjøpt på apotek i Sverige. Den er ikke umulig å vaske ut syns jeg, men må bruke shampo 2-3 ganger. Syns den er lettere å jobbe med om jeg blander den ut med kokosolje.
365vinter Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Dere som har brukt panto-3: Er det normalt at det lukter så sterkt? Fikk min i posten i går, og det lukter så mye av det at jeg ikke vet hvor jeg skal oppbevare boksen engang..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Hvilken Panto- 3 anbefaler dere? Og kan man kombinere det selv om man tar multivitanimer, eler blir det for mye siden det er bl.a A-vitaminer i Panto-3? Anonymous poster hash: 321b7...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå