Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Når jeg skulle ta min daglige p-pille idag, så jeg til min forskrekkelse at jeg hadde glemt å ta torsdagspillen (pleier aldri å glemme sånne ting..). Jeg går på yasmin, og i infoheftet om denne pillen sto det at om man er i den andre uken på brettet, og har glemt en pille, så skal man bare ta den glemte pillen og dagens pille på samme dag for å opprettholde sikkerheten,så det gjorde jeg. Først etterpå oppdaget jeg at jag hadde tatt torsdagspillen, hadde bare tatt den fra et annet brett!Jeg hadde altså ikke glemt noen pille likevel. Så nå har jeg altså slukt en ekstra p-pille helt uten grunn, og spm mitt er om det er farlig? kan jeg bare fortsette å ta piller ut brettet som vanlig? Takknemlig for svar:) benedicte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei Benedicte:-) Det er ikke farlig at du har tatt to piller.... det er klart at om du gjorde det ofte hadde det ikke vært spesielt bra, men siden det er en engangs miss går det nok helt greit:-) Har vært uheldig og gjort det samme selv ved et par anledninger, og jeg lever enda... uten missdannelser:-) ta det med ro... -Marigull- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Nei det er ikke farlig og i morgen fortsetter du på neste dags pille som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 å, tusen takk for svar begge to! Nå kan jeg slappe av.. Klem benedicte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå