Gå til innhold

Bryllupsmesse - hvem drar/dro dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart sesong for bryllupsmesser. Siden vi planlegger vårbryllup så er denne våren som er aktuell for å dra på messe for inspirasjon.

Jeg lurer på hvem dere andre bruder velger/valgte å ta med på messe? Kan man dra alene, eller blir det for dumt?

Familie bor for langt unna, forloveden vil helst slippe, forloveren min er ikke interessert fordi hun allerede har vært forlover flere ganger tidligere, og de venninnene som syns sånt er moro er ikke i samme by denne våren. Jeg er veldig usikker på om det er "greit" å dra på akkurat dette alene, ser jo det stadig poengteres bridezillatendenser dersom bruder planlegger på egenhånd, men jeg vet ikke hvem jeg kan involvere når de aktuelle ikke har mulighet eller interesse...

Anonymous poster hash: 78534...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på messe!

Jeg skal =) Gleder meg. Har heeeeldigvis en forlover som vil være med- ellers hadde jeg tvunget en tilfeldig venninne til å bli med tror jeg. Utrolig kjipt at de som vil ikke har anledning, og de som har anledning ikke vil... skjønner jo forloveren din men, syns hun kunne kostet det på seg...

Men jeg syns du skal dra alene, gjør ingenting det, kanskje treffer du noen andre hyggelige "bridezillas" der og så får du noen nye venner :o) Herre jemeni, alt man skal dømmes for - det er jo bare gøy å se på fine kjoler og blomster og så videre!

Skrevet

Bytt forlover til en som gidder å gjøre brudeting? For ei snerpe.

Skrevet

Jeg drar med forlover(e) og venninner. Min svigerinne dro med sin kommende ektemann.

Anonymous poster hash: f7c76...837

Skrevet

Jeg syns det var gørr kjedelig og ble bare stresset.

Jeg hadde med forloveden og mamma.

Anonymous poster hash: 1b021...1b5
Skrevet

Hva er en bryllupsmesse?

nesten som en alternativmesse eller utdanningsmesse hvis du har vært på det. Mange stands med feks brudesalonger som viser noen sko, kjoler og tilbehør, bakere/konditorer står med noen kaker og viser og smaksprøver, blomsterhandlere med buketter og dekor, sikkert noen frisører som seter opp hår og legger sminke, negler.. Og masse forfjamsa bruder som løper rundt og blir bare mer og mer forvirret :fnise: men jeg kunne virkelig tenke meg å dra å kikke litt for jeg vet sånn ca hvordan jeg vil ha ting, så tviler på at jeg blir så forvirret av alle inntrykka.

Gjest Eurodice
Skrevet

nesten som en alternativmesse eller utdanningsmesse hvis du har vært på det. Mange stands med feks brudesalonger som viser noen sko, kjoler og tilbehør, bakere/konditorer står med noen kaker og viser og smaksprøver, blomsterhandlere med buketter og dekor, sikkert noen frisører som seter opp hår og legger sminke, negler.. Og masse forfjamsa bruder som løper rundt og blir bare mer og mer forvirret :fnise: men jeg kunne virkelig tenke meg å dra å kikke litt for jeg vet sånn ca hvordan jeg vil ha ting, så tviler på at jeg blir så forvirret av alle inntrykka.

Takk for svar :). Jeg liker å gå på alternativmesser.

Skrevet

Jeg har vært på bryllupsmesse helt alene og har ikke vært i nærheten av å bli gift. Var der fordi jeg vurderte å bli bryllupsplanlegger og for gratistingene. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg tenkte å dra. Ta med mamma, kjæresten, søster eller forlover :)

Ville dratt alene om jeg ikke fikk med noen 😃

Endret av Nattis33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...