Gå til innhold

Sjenert jente og gutt, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på fem dates med ei jente jeg møtte på sukker. Vi er begge ganske sjenerte og stille, vi pratet en god stund før vi først møttes. Når vi møtes så går praten greit, var litt stillhet i starten men det har blitt mye bedre. Vi har ikke hatt sex eller kysset. Jeg har aldri datet noen før og jeg lurte på når det er greit å for eksempel kysse henne. Jeg skjønner at det ikke er noen fasit på det, men jeg vil ikke virker for frampå. Hun virker ikke så erfaren med dating hun heller. Jeg tror hun er interessert, vi prater flere ganger i uka og sist gang var det hun som spurte om vi skulle dra på kino sammen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere hva jeg lurer på. Jeg må jo presse meg litt for at det skal gå noen vei, men jeg vil ikke gå for fort fram heller. Er det kanskje noen sjenerte jenter her inne som kunne gitt noen tips?

Anonymous poster hash: 24036...70a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at vi bor et lite stykke unna hverandre, så vi har bare møttes sånn en gang i uka ca. Pga jobb og studier.

- TS

Anonymous poster hash: 24036...70a
Skrevet (endret)

Dere har vært på fem dates. Det er helt greit at du går for kysset.

Vet du hva, jeg tror faktisk du kysse hun snart. Hvis ikke du ikke får ut fingeren, så mister du henne

Endret av Jorah
  • Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vet du hva, jeg tror faktisk du kysse hun snart. Hvis ikke du ikke får ut fingeren, så mister du hun henne.

Enig med det over. Denne situsajonen krever en hjemmedate med pizza og Netflix.

Skrevet

Jeg og typen var litt i samme situasjon. På sjette date holdt vi hender for første gang, før det hadde vi ikke vært nær hverandre. Det var første gangen vi begge datet og vi var også sjenerte, til tross for at vi hadde møttes før gjennom venner. Ting gikk ganske bra etter det da, det var liksom bare det å ta det første steget tror jeg. Vi kysset noen dater etter det, selv om det tok litt tid etter det før vi hadde sex. Men det hadde litt med å gjøre at jeg var jomfru og. Du finner ikke noe fasitsvar som passer for alle jenter, for noen er det greit å kysse første date, for andre ikke. Jeg kunne gjerne kysset typen min før sjette date, men jeg klandrer han på ingen måte for å ikke gjøre det før. Jeg tørte ikke jeg heller, men hvis du vil kysse henne så kyss henne.

Anonymous poster hash: 44410...06e
  • Liker 1
Skrevet

Det er aldri greit å kysse en jente. Alle seksuelle fremstøt fra menn mot kvinner er overgrep.

Hilsen feminist.

Anonymous poster hash: ebbd6...7de

Skrevet

Vet du hva, jeg tror faktisk du kysse hun snart. Hvis ikke du ikke får ut fingeren, så mister du henne

Enig med det over. Denne situsajonen krever en hjemmedate med pizza og Netflix.

Enig med disse :)

Anonymous poster hash: f5bfc...440

• Liker 1
Skrevet

Kyss henne før du blir friendzonet! Det er ikke så skummelt. Hun er jo åpenbart interessert når hun tar initiativ til å møtes. :)

Anonymous poster hash: 67d5b...857

• Liker 1
Skrevet

Kyss på andre date og sex på tredje er jo normalen, så dette gikk litt sakte, Ts. Kjør på!

Anonymous poster hash: cd42b...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...