Gå til innhold

FORTVILA...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkuratt fått meg samboer, en jeg elsker over alt. Han er verdens snilleste og jeg kunne ikke fått det no bedre.

Problemet mitt er at jeg ikke orker å ha sex med han, av forskjellige grunner. Det har ingenting med han å gjøre.

Det er så vondt og frustrerende, hjertet mitt blør innvendig.

Jeg øsker mer enn noe annet at jeg kan gi han et normalt sex liv, men hver gang jeg prøver å ha sex med han ender det med at jeg kaster opp og får det innmari vanskelig lenge etterpå. Jeg har nå sluttet og prøve.

Jeg har forklart han problemet mitt og han sier han forstår, men alikevel går jeg med en konstant redsel for at han skal gå lei å finne seg en annen.

Noen som har det på samme måte eller har noen gode råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt legen din og få hjelp med problemet!

Skrevet
Kontakt legen din og få hjelp med problemet!

Går ho psykolog, noe jeg har gjort fra og til siden jeg var 12 år. Syns liksom ting går så tregt når det alltid er noe annet vi må snakke om. Også er det veldig vondt å snakke om akkuratt dette. :-(

Gjest gjesta
Skrevet

Du påvirker jo selv hva du skal snakke om hos psykologen. Og det at du ikke orker sex påvirker jo både deg og forholdet negativt.

Og ja. Sjansen for at han ikke orker å leve sånn er defintivt til stedet. Han synes sikkert det er greit en stund fordi han er glad i deg og ser at du sliter, men jeg tror neppe at han orker det i årevis (Jeg kan jo selvfølgelig ta feil).

Det at du ikke orker å ha sex, påvirker din oppførsel, tanker og følelser i forholdet over tid. Du trenger å ta tak i dette nå. For din egen skyld. Fordi du har rett til et godt liv med din kjære.

Gjest Anonymous
Skrevet
Du påvirker jo selv hva du skal snakke om hos psykologen. Og det at du ikke orker sex påvirker jo både deg og forholdet negativt.

Og ja. Sjansen for at han ikke orker å leve sånn er defintivt til stedet. Han synes sikkert det er greit en stund fordi han er glad i deg og ser at du sliter, men jeg tror neppe at han orker det i årevis (Jeg kan jo selvfølgelig ta feil).

Det at du ikke orker å ha sex, påvirker din oppførsel, tanker og følelser i forholdet over tid. Du trenger å ta tak i dette nå. For din egen skyld. Fordi du har rett til et godt liv med din kjære.

Takk for svar, den svei litt i magen den.. :)

Skrevet

Prat med noen om det, en du stoler på!!

en i familien, en god venn, eller legen din.

jeg har ikke det slik selv, og jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon.

Men jeg ønsker deg lykke til, og håper en dag at du blir kvitt redselen :wink:

ønsker deg alt godt.

det kan nok være hardt for typen din, men elsker han deg virkelig,så forstår han jo.

og hvis ikke han gjør det, da elsker han deg nok ikke så høyt som han sier. :veldigsur:

Men,hvorfor har du det slik??

Har du alltid vært sånn??(bare lurer?

Kan hende at du har opplevd noe i fortiden, som gjør at dette skjer deg...

:cry:

Skrevet

Uhm... så om han ikke klarer seg uten sex resten av livet så elsker han altså ikke... :P

Sorry.. men så enkelt er det ikke..

Sex er uansett om dere jenter snakker om nærhet og følelser på et annet plan... utrolig viktig for en gutt... og oftest også for jentene.

Et forhold uten sex for meg hadde ikke fungert for meg.. og det tror jeg de fleste her er enige i...

Skrevet

Jeg må sier meg enig med siste innlegg. Jeg kunne ikke tenke meg å leve i sex-løst forhold. No way!

Skrevet
Prat med noen om det, en du stoler på!!

en i familien, en god venn, eller legen din.

jeg har ikke det slik selv, og jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon.

Men jeg ønsker deg lykke til, og håper en dag at du blir kvitt redselen :wink:

ønsker deg alt godt.

det kan nok være hardt for typen din, men elsker han deg virkelig,så forstår han jo.

og hvis ikke han gjør det, da elsker han deg nok ikke så høyt som han sier. :veldigsur:

Men,hvorfor har du det slik??

Har du alltid vært sånn??(bare lurer?

Kan hende at du har opplevd noe i fortiden, som gjør at dette skjer deg...

:cry:

Takk for svar :)

Har det slik pga ting jeg har opplevd tidligere. Har vært innenfor psykiatrien noen år nå så jeg får pratet om det der, men syns liksom ikke det blir no bedre. Er ikke så lenge siden jeg fortalte dette da.

Håper han er tålmodig og blir, det varer jo ikke for alltid.. I hope...

:)

Skrevet
Jeg må sier meg enig med siste innlegg. Jeg kunne ikke tenke meg å leve i sex-løst forhold. No way!

Det varer jo ikke for alltid, det er et problem jeg skal løse!

Det er faktisk ganske mange som sliter med det samme som meg og vi har vel rett til å leve sammen med noen vi også?

Skrevet

Det varer jo ikke for alltid, det er et problem jeg skal løse!

Det er faktisk ganske mange som sliter med det samme som meg og vi har vel rett til å leve sammen med noen vi også?

Selvfølgelig har dere det...eller kanskje ikke?

Er det en menneskerett å bo sammen med noen? Er det en menneskerett å ha sex? Er det en menneskerett å ikke ha sex? Hva er rettigheter og hva er ikke?

Mitt svar til deg var helt subjektivt: JEG kunne ikke tenke med å leve i et sex-løst forhold. Det var ikke noe angrep, men du startet tråden, og må jo av den grunn forvente svar både i den ene og den andre retningen.

Selvfølgelig håper jeg at du løser problemet ditt. Selvfølgelig håper jeg at samboeren din vil vente på deg. Selvfølelig syns jeg at du skal akseptere at JEG ikke ønsker å leve uten sex.

Gjest Fighter
Skrevet

Har ikke noe råd annet enn at du bør snakke med psykologen om det. Ønsker deg alt godt og lykke til bpde med seksuallivet og kjærligheten ellers.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig har dere det...eller kanskje ikke?

Er det en menneskerett å bo sammen med noen? Er det en menneskerett å ha sex? Er det en menneskerett å ikke ha sex? Hva er rettigheter og hva er ikke?

Mitt svar til deg var helt subjektivt: JEG kunne ikke tenke med å leve i et sex-løst forhold. Det var ikke noe angrep, men du startet tråden, og må jo av den grunn forvente svar både i den ene og den andre retningen.

Selvfølgelig håper jeg at du løser problemet ditt. Selvfølgelig håper jeg at samboeren din vil vente på deg. Selvfølelig syns jeg at du skal akseptere at JEG ikke ønsker å leve uten sex.

Var ikke ment å skrive negativt til deg heller, jeg sa det med en go tone :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...