Gå til innhold

Så sint på meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen, klarer ikke å ta de riktige valgene og følge hjerte, driter meg ut og brenner alle broer!

Anonymous poster hash: 4b964...b78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke valg står du ovenfor?

Anonymous poster hash: f2d06...a77
Skrevet

Sånt skjer dessverre :( men ingen ting verre enn at du kan prøve å rette opp i de igjen. Lytt til hjertet og fortell henne/han (?) at du er glad i henne/han. Da har du i hvert fall vært ærlig ovenfor ditt eget hjerte.

Anonymous poster hash: 9e83f...709
Skrevet

TS her. Grunnen til at jeg ikke har kommet med mer info er at toget har gått. Det er ingen spørsmål om hva jeg bør gjøre videre, brua er brent og jeg hater meg selv.

Skrevet

Så hva er vitsen med å skrive det her? For sympati?

Skrevet

TS her. Grunnen til at jeg ikke har kommet med mer info er at toget har gått. Det er ingen spørsmål om hva jeg bør gjøre videre, brua er brent og jeg hater meg selv.

Kan du utdype litt? Det kan hjelpe å snakke om det.

Anonymous poster hash: 963a7...1ac

Gjest Blomsterert
Skrevet

Så hva er vitsen med å skrive det her? For sympati?

Hva er galt med å ønske sympati? Trenger du aldri det?

Skrevet

Gjort er gjort, og er det ikke mer du kan gjøre så går du videre. :) Kommer ingen vei med å bruke tiden på destruktive tanker, prøv å finne på noe konstruktivt heller.

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Syns ikke du skal hate deg selv,men å være sint og oppgitt er jo greit en stund. Så må du nesten bare bruke denne erfaringen videre. Det er det mest fornuftige å gjøre,men vet at følelser kan ta overhånd. Håper det blir litt lysere snart,uansett hva dette handler om :-)

Skrevet

Er du absolutt helt hundre prosent sikker på at brua er brent? Kanskje den ikke er det? Kan være greit med noen eksterne øyne på saken. :)

Anonymous poster hash: 963a7...1ac

Skrevet

Huff, tusen takk for at dere gidder å svare selv om dere ikke vet hva det dreier seg om. Han var den eneste jeg noen gang kunne ha sett for meg et liv med, har ikke troa på at det plutselig skal dukke opp en ny, for det har det ikke for vane å gjøre for meg. Jeg matcher med svært få. Derfor er det ekstra vondt at jeg rota det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...