Gå til innhold

Treningsapparater hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg et par treningsapparater å ha hjemme. Disse må få plass i min lille bod når de ikke brukes, har noen spørsmål som jeg håper noen her inne kan svare på :)

Har prøvd både trimsykkel/ergometersykkel og spinningsykkel, man får nok best effekt av spinningsykkel, men hvordan er den å holde vedlike og montere? Er det noe oljegreier i den? Trimsykkel har jeg montert før, og det gikk fint.

Om du har tips til en butikk i Oslo eller nettside og kjøpe på blir jeg også glad :) Sett på en på gsport til 2000 kr her;http://www.gsport.no/produkt/131747/benefit-b420-trimsykkel. Vil ikke bruke uhorvelig mye penger på den. Max 3000 kr.

Tenker også på å kjøpe en sånn ministepmaskin. Mener jeg har sett disse helt ned til 299 kr, men finner ikke igjen siden jeg så dem på. Vet du hvor jeg kan få tak i noe sånt til max 5-600 kr?

Har også kjøpt manualer, treningsmatte og strikk. Så tenker jeg får godt utbytte av det framover ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tenker også på å kjøpe en sånn ministepmaskin. Mener jeg har sett disse helt ned til 299 kr, men finner ikke igjen siden jeg så dem på. Vet du hvor jeg kan få tak i noe sånt til max 5-600 kr?

Jeg var på noen loppemarkeder i høst, og alle steder hadde de kjempemange ministepmaskiner. Så det er nok god sjanse for å få det billig om du venter til loppemarkedssesongen. Eventuelt på finn.

edit: Og så kom det et nytt svar fra deg, om at du ville kjøpe nytt, mens jeg skrev svaret mitt....så da kan jeg ikke hjelpe desverre :(

Endret av kanelsnurr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...