Gå til innhold

Matchtall, matchtre og autotekst

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Holder på med nettdating, og fra guttene sin side har det vært litt stille i det siste så jeg har begynt å ta initiativ ved å ta kontakt med dem. På noen har matchtallet vert 90 og 92, men allikevel får jeg svar tilbake om at de tror vi ikke kommer til å matche.

Min meining er jo det at enkelte av de tingene som ikke er helt match kan vi jo jobbe med, men så lenge de ikke vil så vil dem ikke da må jeg jo bare akseptere det :)

Det jeg lurer på selv om dette er singelforum er om noen her har truffet noen og holder forsatt sammen der det har vært dårlig matchtall, og matchtree og autotekst har vært mer negativ en positiv?

Endret av Ellendo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Holder på med nettdating, og fra guttene sin side har det vært litt stille i det siste så jeg har begynt å ta initiativ ved å ta kontakt med dem. På noen har matchtallet vert 90 og 92, men allikevel får jeg svar tilbake om at de tror vi ikke kommer til å matche.

Min meining er jo det at enkelte av de tingene som ikke er helt match kan vi jo jobbe med, men så lenge de ikke vil så vil dem ikke da må jeg jo bare akseptere det :)

Det jeg lurer på selv om dette er singelforum er om noen her har truffet noen og holder forsatt sammen der det har vært dårlig matchtall, og matchtree og autotekst har vært mer negativ en positiv?

Er det ikke morsomt å tenke at disse match-tallene i bunn og grunn er 1 og 0 (dataspråket)? Slike match-tall viser til tendenser, men som vi vet så er det mange faktorer som spiller inn for å finne ut om man sammen eller ikke. Og alt er programmering: If....Then Ok. If...or...Then.

Endret av extra
Skrevet

Det er en pen måte å avvise på. Jeg synes det er bedre enn ikke noe svar.

• Liker 1
Skrevet

Har møtt mange, den jeg matchet best med i virkeligheten hadde jeg vel ca. 80 i matchtall med, så det tallet er bare tull og tøys.

Anonymous poster hash: 4904e...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...