Gå til innhold

Forelsket i venn av daten, hva søren gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg tror det er ganske gjensidig, utrolig kip situasjon. Vi har ikke datet så lenge jeg og daten min, heller ikke vært intime, men jeg har truffet venner av han, og ja selvfølgelig måtte det skje...

Jeg aner virkelig ikke hva man gjør i en slik situasjon, så nå gjør jeg som dere sier...

Anonymous poster hash: 0724a...f4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Hva med og slutte å date han du dater.

• Liker 3
Skrevet

Enig med Gjest. Og, la meg tilføye, litt forundret over at det ikke var åpenbart.

Skrevet

Du kan begynne med å kutte ut daten.

Hva med og slutte å date han du dater.

Enig med Gjest. Og, la meg tilføye, litt forundret over at det ikke var åpenbart.

Jeg ser at alle har svart det samme hit til, men hva gjør jeg etter jeg har kuttet ut daten. Jeg kan vel ikke begynne å treffe vennen hans??

Skrevet

maaange her inne er så uheldige med datene, får håpe din date også er en som dater flere og du ikke er aktuell for ham. heldig er du, som har klart å forelske deg i en venn av han da..

Anonymous poster hash: 8ac9c...ee5
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Jeg ser at alle har svart det samme hit til, men hva gjør jeg etter jeg har kuttet ut daten. Jeg kan vel ikke begynne å treffe vennen hans??

Kvinnfolk skal lage problemer ut av alt. Selvsagt kan du treffe vennen hans.

Skrevet

maaange her inne er så uheldige med datene, får håpe din date også er en som dater flere og du ikke er aktuell for ham. heldig er du, som har klart å forelske deg i en venn av han da..

Men kan jeg ta det videre med vennen da??

Skrevet

Kvinnfolk skal lage problemer ut av alt. Selvsagt kan du treffe vennen hans.

Huff, vil jo ikke såre noen, eller skape klein stemning.

Skrevet

Huff, vil jo ikke såre noen, eller skape klein stemning.

Kvinnen blir intressert i daten, da finner hun plutselig ut at han hadde flere. Det typiske er jo om denne daten fakitsk er intressert i deg..slik at du sårer ham. mange andre dates utifra kg isåfall, ville gitt faen! kjærligheten er bare til for å skape kaos..virker dt som.. grunn til å være glad når man er forelsket? nope! ?

Skrevet

Kvinnen blir intressert i daten, da finner hun plutselig ut at han hadde flere. Det typiske er jo om denne daten fakitsk er intressert i deg..slik at du sårer ham. mange andre dates utifra kg isåfall, ville gitt faen! kjærligheten er bare til for å skape kaos..virker dt som.. grunn til å være glad når man er forelsket? nope! ?

Hæ?

• Liker 1
Skrevet

Hæ?

det jeg skulle frem til, var at, når jeg leser her inne, blir mange intressert i daten sin, men det er ofte ikke gjensidig. men det dumme er jo at daten din vil føle seg såret om han er det i deg, så vi får bare håpe at han er som mange andre dates, at han ikke er intressert. slik at du kan gå videre med kompisen uten å såre noen.

Skrevet

Det kan du hvis det ikke er kommet lengre enn det som du beskriver i HI.

Skrevet

Og jeg tror det er ganske gjensidig, utrolig kip situasjon. Vi har ikke datet så lenge jeg og daten min, heller ikke vært intime, men jeg har truffet venner av han, og ja selvfølgelig måtte det skje...

Jeg aner virkelig ikke hva man gjør i en slik situasjon, så nå gjør jeg som dere sier...

Er daten og vennen nære venner? Isåfall er det jo ikke sikkert vennen vil være interessert. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 52dbd...eab

Skrevet

Har opplevd det samme.

Sa ja til å i steden begynne å date kameraten til en jeg hadde vært på 2- 3 dates med, og ga så beskjed til den opprinnelige daten om at jeg og hans venn hadde funnet tonen og kom til å begynne å date.

Han tok det tilsynelatende greit, sa han hadde skjønt at kameraten likte meg og fleipet med at han gjerne ville bli bedt i bryllupet- men jeg forsto senere at han nok hadde blitt langt mer såret enn han ga inntrykk av.... :(.

Anonymous poster hash: 8c6a6...9c3

Skrevet

Men kan jeg ta det videre med vennen da??

Ja, bare gi daten din beskjed om det. Det er langt mer sårende vil jeg tro, om noe slik skjer bak hans rygg.

Skrevet

Har opplevd det samme.

Sa ja til å i steden begynne å date kameraten til en jeg hadde vært på 2- 3 dates med, og ga så beskjed til den opprinnelige daten om at jeg og hans venn hadde funnet tonen og kom til å begynne å date.

Han tok det tilsynelatende greit, sa han hadde skjønt at kameraten likte meg og fleipet med at han gjerne ville bli bedt i bryllupet- men jeg forsto senere at han nok hadde blitt langt mer såret enn han ga inntrykk av.... :(.

Jeg visste forresten at min date likte meg veldig godt, men tenkte at ikke følelsene stakk så dypt siden vi hadde datet så kort.

Noen år senere, fortalte han meg derimot at han allerede på første date hadde tenkt at jeg var kvinnen i hans liv. Dog mistenker jeg at akkurat det er noe han har sagt til flere kvinner også- han var direkte og intens i sitt følelsesliv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...