lizzy x Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 hmmm..er så veldig lei av stilen min og har lyst å prøve noe nytt,både når det gjelder klær og hår. Er det noen som har nån supre tips? jeg har langt lyst hår,kjører den trygge klassiske stilen med sort og grått i klesveien...gjesp..men har jo heller ikke lyst å drite meg ut,vet liksom ikke helt hva som ville passt meg. ER 1.73,bruker 40 i str,og handler mest på vero moda,bik bok,og h&m. Whats a girl to do?
~sikka~ Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Du kan jo gå på en make-over time da. Her i Trondheim har de hvertfall ett sted hvor man kan få hjelp.
lizzy x Skrevet 4. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2004 ja,det hadde jeg ikke tenkt på takk for tipset
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Hvor bor du da? Jeg er make-up artist og gir råd og tips i Bergen....
lizzy x Skrevet 5. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2004 jeg bor i stavanger,jeg det hørtes jo ut som et veldig spennende yrke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå