AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Har datet en mann de siste halvåret. Vi har ingen avtale om å være eksklusive. Men jeg liker ham godt. Han dro på jobbreise for noen uker tilbake og skulle slå dette sammen med ferie med venner. Han utsetter hjemkomsten og vet ikke eksakt når han er tilbake. Holder kontakt med meg likevel. Hva skjer? Anonymous poster hash: 7458f...8b0
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Det vet jeg ikke siden jeg verken er eller kjenner ham. Har du spurt? Kanskje dere rett og slett må ha "hvor er forholdet på vei"-praten. Anonymous poster hash: 346ce...3f5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Jeg skal spørre hva det er vi holder på med ja. Men er forberedt på å bli skuffet.. Trodde han var forelsket i meg.. Eller han har sagt det. Men nå virker det ikke så viktig lenger..Anonymous poster hash: 7458f...8b0
Gjest gjestvest Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Du spør så vanskelig her. " Utsetter hjemreise ". På hvilket grunnlag? " Holder kontakt med deg likevel ". Hvordan er denne kontakten, innholdet, hvem tar initiativet etc etc.... Vi kan ikke hjelpe deg om du holder tilbake info
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Jeg vet ikke hvorfor han utsetter. Det er gøy på ferie virker det som! Han tar kontakt, meldinger, telefon osv. Flørter. Ja veldig blandede signaler med andre ord. Skjønner at jeg må spørre ham. Men er vel litt forsiktig siden vi ikke er sammen..Anonymous poster hash: 7458f...8b0
Gjest gjestvest Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 (endret) Jeg vet ikke hvorfor han utsetter. Det er gøy på ferie virker det som! Han tar kontakt, meldinger, telefon osv. Flørter. Ja veldig blandede signaler med andre ord. Skjønner at jeg må spørre ham. Men er vel litt forsiktig siden vi ikke er sammen..Anonymous poster hash: 7458f...8b0 La ham ha det gøy med venner da. Det er helt naturlig at når man er bortreist med venner og har det litt gøy så blir kontakten med " kjæresten " litt slappere enn normalt. Han har jo kontakt. Synes det blir dumt å stille ham det alvorlige spørsmålet og stille ham til " veggs " over tlf. Du kommer garantert ikke til å vinne noe på det. Du vil kanskje få litt ro, men det kan også muligens koste deg noe. Jeg ville heller latt være. Vent til han kommer hjem. Endret 17. januar 2015 av gjestvest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå