AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg vet ikke om jeg poster denne på riktig sted, men jeg prøver. På grunn av store ting i livet jeg ikke ønsker å gå inn på her har livet vært ganske kjipt i det siste. Men etter å ha meldt meg inn i Kvinneguiden forstår jeg at jeg slettes ikke er alene om å føle at livet kan være vanskelig, det er mange i min situasjon. Nettroll er det riktignok alle steder, men de aller, aller fleste her inne virker som utrolig hyggelige mennesker Og ikke nok med det: Noen innlegg får meg til å le så jeg griner (og jeg klarer ikke å slutte før det har gått laaang tid). Og sånn har jeg ikke ledd på mange uker. Så.. takk! Jeg føler rett og slett at jeg har kommet til riktig sted! Jeg er ikke alene med sorgen min og jeg ler - er ikke det en stor trøst så vet ikke jeg Så ja, Kvinneguiden gjør verden til et bedre sted! Anonymous poster hash: f9b59...f2a 8
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Dette er en veldig god grunn til å feire litt her inne på en lørdag og herved bringer jeg med meg litt kransekake og marsipanfigurer til festen. Kaffe og annet drikke står ute på forumkjøkkenet - forsyn dere. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Dette er en veldig god grunn til å feire litt her inne på en lørdag og herved bringer jeg med meg litt kransekake og marsipanfigurer til festen. Kaffe og annet drikke står ute på forumkjøkkenet - forsyn dere. Tusen, tusen takk! Anonymous poster hash: f9b59...f2a 1
Zenobia Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Vet ikke om du har sjekket denne tråden Hvor fjern går det an å bli! De fire første sidene anbefales på det varmeste! Unner deg en god latter oppi tunge dager. Selv leste jeg litt i tråden 'Fortell noe skikkelig uinteressant' uinnmeldt, og kapitulerte etter flere lattersammenbrudd. Ønsker deg gode dager. 1
Rinta90 Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 KG er egentlig en fin plass i det store og hele. Men det er mye rart her også. Men hvis man bare lar vær å lese tråder som er helt absurde og trolletråder, så er KG helt greit Mange flotte mennesker, som hjelper. Selv skriver jeg ikke så mange innlegg, men jeg leser mye og blir faktisk litt klokere og jeg forstår at det er flere enn meg som sliter med det samme som meg 1
Gjest Nosoul Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Velkommen skal du være! KG er en herlig plass å være. Masse fantastiske mennesker som man kan diskutere så mangt med. 1
Tirkes Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Tråden om oversharing på facebook (under dataforumet) er min "pick me up" her inne på KG. Anbefaler også å titte på imgur.com - det er endel morsomme ting og et par sterke historier innimellom. (Og litt fjas, men om du blar i det mest populære, så er det mye bra tidsfordriv der også). Men KG har jo sin styrke med at man får kommunisere med andre, og utlevere seg selv akkurat så mye som man ønsker. Også så fint når man er alene hjemme med sovende unger i huset en lørdag. Litt usikker på hvordan det skjedde, men jeg har huset fullt av de yngste tantebarna mine. Og nå sover alle, så... Pepsi max og KG. Så hører jeg om det er noe lusking i huset.
NonJuan Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Velkommen skal du være!! Utrolig moro at du har fått en bedre hverdag og at du er godt tatt imot! Og Tusen takk for koselige ord. Ønsker deg en riktig flott helg
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Takk alle sammen! -TS Anonymous poster hash: f9b59...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå